iemand ervaring met nanny care

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door balleke, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Heeft iemand ervaring met nanny care? Dat is een onderlegger die waarschuwt als hij/zij raar gaat ademhalen.

Ik lees er best wel goede dingen over op die site. Maar ik wil het graag weten wat jullie ervaring hier mee.

gr

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Geen ervaring mee maar ik lees even mee. Ik las net in m'n polisvoorwaarden (PWZ -> wordt Zilveren Kruis) dat we de aanschaf van de Nannycare 100 % vergoed kunnen krijgen.

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Helemaal niemand????:(

4. natjes

natjes Niet meer actief

Ik heb er gisteren eentje besteld en komt vandaag binnen. Krijg hem inderdaad ook 100% vergoed. Wel moest ik een 'recept' van de dokter meessturen met de bon voordat hij vergoedt werd!

Tygo hier is buikslaper ivm reflux. Vind het zelf dus wel veilig idee als straks dat ding eronder ligt! Dus ik kan je over paar dagen dus meer vertellen over het gebruik ervan!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb de babysense, zelfde idee maar deze reageert ook wanneer de ademhaling erg vertraagd!

Ben er erg blij mee, geeft me een veel geruster gevoel aangezien mijn dochter een buikslaper is en je daar zoveel akelige verhalen over hoort..

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    idd lijkt mij ook een fijn gevoel dat zoíets daar op reageert.
    Maar welke verzekering is dat dan. Ga is effe zoeken of de mijne dat wil vergoeden. Ik zit bij unive.

gr

7. natjes

natjes Niet meer actief

ik zit bij interpolis. Doordat ik aanvullend pakket heb word het vergoed. Moet je even bij jouw vergoedingenoverzicht kijken bij unive!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb toevallig vandaag mijn verzekering aangepast van optimaal aanvullend naar aanvullen voor Gezin, en zag dat het bij mij ook 100% vergoed word (stond niks bij over een eventueel doktersbriefje) is het handig dan om zo'n ding te bestellen? gewoon omdat het kan? of is het echt alleen voor buikslapers?

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Nou meiden, heb net navraag gedaan bij PWZ Achmea, waar dus bij staat dat de aanschaf 100% vergoed wordt, maar dat is alleen voor bepaalde 'gevallen'. Als je eerder een kindje hebt gehad die overleden is aan wiegendood bijvoorbeeld. Wij kwamen er helaas niet voor in aanmerking. Het moest overigens wel via de huisarts.

Deel Deze Pagina