Geboortekaartje tekst zonder gedichtje. Lastig!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door samarinde01, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben wil je vingertjes en teentjes komen tellen graag eerst even bellen
    Ben ook wel erg benieuwd of mensen dan nog niet onverwacht op de stoep staan

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Ja, ik krijg wel wat ideetjes nu.
    Gedichtjes vind ik nog steeds niet echt geweldig, maar deze klinkt wel lekker spontaan en duidelijk.
    'Wil je mij zien en horen? Bel dan even van te voren!'

'Bel,kom en bewonder' komt denk ik sterk genoeg over.

Op zich valt het denk ik wel mee met onverwachts bezoek, maar ik wil er toch in ieder geval duidelijk over zijn. Om te voorkomen dat teveel mensen kennis moeten maken met mijn hormonsters.. haha, treffende omschrijving, Dribbel32 :D

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Bij onze eerste stond er: Als je wilt langskomen, graag even bellen. Wij rusten van 12.00 tot 15.00 uur.

Bij de komende bib, maken we er lekker 12-16u van trouwens, haha. Lekker even tijd voor onszelf!

4. Celest

Celest Bekend lid

17 sep 2009
    575
    0
    0
    Moederen
    Thuis
    Wij hebben:
    Voor visite graag bellen: #tel nr#
    Wij rusten van 12:00 tot 15:00 uur

Dit leek mij de meest duidelijke manier.

Omdat je dan gelijk het telefoonnummer erbij vermeld. En niet alleen zegt "bel..." met een verhaaltje eromheen. En ergens verderop in het kaartje een telefoonnummer.

Dit komt in ons kaartje aan de binnenkant op de linkerpagina onderaan. Op de rechterpagina onderaan komen onze namen en ons adres. Hierdoor splits je de gegevens (telefoonnummer en adres) ook een beetje over het kaartje. Kwam bij ons kaartje ook een stuk mooier uit.

Ligt natuurlijk ook aan hoe je kaartje er verder uitziet. En hoe je dit kunt indelen. :)

Deel Deze Pagina