Hallo, Is er hier iemand die de bumblies luiers heeft? Ik wil graag weten of die wel of niet goed bevallen. Ik heb wel de luierdoekjes van de bumblies en die vindt ik heel fijn, gebruik nu nog de luiers van de pampers. Maar nu met nummer 2 onderweg, en een dochter van 10 maand ben ik op zoek naar iets goedkopere luiers. Groetjes Maaike
ik gebruik bumblies luiers, ik vind ze echt super fijn, niet zo stug als die van de kruidvat en niet zo soepel als die van pampers, ( te soepel vind ik niet fijn )
Ik gebruik ook Bumblies of kruidvat luiers. Beiden bevallen erg goed en ze zijn niet te duur. Ik gebruik ook de Bumblies billendoekjes. Goedkopere luiers kunnen ook goed zijn en bij Bumblies is het zeker het geval.
Hier ook bumblies gebruikt. In het begin nooit problemen mee gehad. Daarna een periode naar LIDL luiers, dat ging ook goed. Vanwege een noodgeval moesten we ergens luiers nemen. Dat waren bumblies. En opeens heeft hij luieruitslag. Later nog eens getest, en weer uitslag. Dus we zitten nu nog steeds aan de LIDL luiers. Die hebben ze alleen vanaf maat 3 dacht ik..
Ik heb sinds kort de luiers van de aldi en die bevallen me zo goed!! Heb ook een poosje bumblies gebruikt, op zich prima maar ze lekten wel regelmatig door. Ik vind de luiers van de lidl wat stug en sfeer bij de aldi. groetjes
Ik vond die Bumblies helemaal niets, ze zaten te strak om haar benen en te los bij haar buik (zat een pak Bumblies gratis in het supermarktpakket). Heb ze aan een ander gegeven die ook net bevallen was. Maar ja, het verschilt per kind hoe een luier zit. Ik ben heel tevreden met C1000 en Lidl.
Bumblies bevalt hier prima, maar ook de huismerkluiers van Aldi, Lidl en AH doen het prima, net als de pampers. Het hangt een beetje van je kind af. Ik vind het vaak jammer dat je ze vaak alleen in grootverpakkingen kunt krijgen en niet in proefpakjes... Dan ga je toch minder snel uitproberen... Kruidvat vind ik zelf niet prettig, maar daar kan hij ook goed tegen. Nu maar hopen dat nr2 ook zulke makkelijke 'billetjes' heeft
Wij hebben bumblies ook een tijdje gebruikt. Op zich niets mis mee maar als je huggies of pamper eenmaal hebt gebruikt zijn ze ineens minder prettig. Zijn wat stug en hebben vaker lekkage dan met huggies.
Ik vond de Bumblies helemaal niks, zo'n stugge, dikke prop tussen die kleine beentjes.. Ik zweer bij de Pampers baby dry en koop altijd veel tegelijk in de aanbieding, dan scheelt het niet zoveel met goedkopere luiers.
Ik vond de bumblies luiers helemaal niets. Ik vind ze veel te stug. Ik gebruik bijna altijd de c1000 pampers, die zijn lekker soepel en toch lekt er nooit iets door heen.
ik heb vandaag een bumblies luier in m'n hand gehad en vond ze bijna net zo dun en soepel als de pampers? Daar stond ik erg van te kijken. Ik kocht ze eerst bij voorbaat al niet, omdat ik dacht dat ze veel te stug voor ons zouden zijn, maar nu ga ik toch even een pak halen om te testen!
hier al bijna 1.5 jaar bumblies met pampers lekte Teun elke nacht door en nu niet meer.. ook met pampers gebruik ik meer luiers dan nu...ik vind ze sneller vol zitten en sneller de vochtkorreltjes los laten... nee hoor lekker bumblies nu wel kruidvat gekocht ivm de vakntie, zaten er meer in een pak, maar ga snel weer terug....