Oh zie dit nu pas! Maar goed dat je het zegt haha. Gelukkig was dit alleen een spelfout, maar mocht ik deze tekst op een kaartje gaan zetten dan let ik er even extra goed op. Dankje!
Wow wat zitten er mooie teksten tussen. Voor ons willen we idd vooral de nadruk leggen op het nieuwe kindje. Mijn dochter is nu een tekening aan het maken voor de voorkant en daar tekent ze een vlindertje bij voor ons kleine meisje. Moeilijk om een goed besluit te nemen. Ook of we dus alleen dit teken erbij zetten of ook qua naam benoemen. Vind het e ht heel moeilijk. Dus binalo veel succes met kiezen. Ik ben erg benieuwd wat t wordt. Laat je het nog weten?
Welten nu een bestaand kaartje wat aanpassen. Naar een ouder broertje dat speelt met een baby met een vlinder erbij. Ik weet het eigenlijk ook nog steeds niet zo goed. Met een gedichtje vind ik het al gauw te zwaar, hoe mooi ze ook zijn. Helaas vond ik niet veel sites/leveranciers die konden helpen. Dus ik ben benieuwd of ik dit kaartje wel wat ga vinden.. Knopen doorhakken zegt mijn vriend @dewendy klinkt mooi zo'n tekening zeg!!!
weet niet of het nog nodig is maar kwam deze tegen en moest meteen aan jouw topic denken: Delftsblauw geboortekaartje vlinder | broer met baby jongen https://hippe-geboortekaartjes.nl/anet-van-de-vorst/jongen/illustratie-geboortekaartje-jongen-slinger-vrolijk-vogeltjes-vlinders