Haii, ik heb een vraag.. ik heb van een vriendin de flessenwarmer van avent gekregen, heel lief want scheelt mij weer geld maar hoe werkt die? Ik heb er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen en van Internet word ik ook niet veel wijzer. Ik krijg hem wel aan ...maar hij warmt niet? Heb er water in gedaan..weinig..wat meer.. met en zonder fles erin maar hij warmt niet? Doe ik iets verkeerd? Nog niet geprobeerd met een avent flesje..Misschien komt het daardoor? Lijkt me sterk.. Hier een foto van het model. Wie kan mij helpen? Groetjes!
Die heb ik ook! Met de linker knop zet je hem aan/uit en kan je instellen of de melk op kamertemp is of uit de koelkast of vriezer komt. Vervolgens stel je met de rechter knop de hoeveelheid in. Als je die knop een paar sec ingedrukt houdt gaat ie opwarmen. Je ziet de lampjes dan knipperen. Trouwens wel een beetje water in de flessenwarmer gooien, voor je het flesje er in zet
Dat was het dus!! Dat rechter knopje ingedrukt houden. .haha hij doet het! Heel erg bedankt!!! 😃😃😃
Hoe lang doet die over het opwarmen? Heb 2 flessenwarmers van ander merk maar die doen er echt 10 min over ofzo. En toen ik de temperatuur ging meten was het water ook veel te koud, rond de 30 graden. Dus ik gebruik nog de magnetron voor opwarmen, maar dit heeft eigenlijk niet mijn voorkeur.
Ik heb deze ook staan, duurt een paar minuutjes voordat de fles warm is. Ik geef echter de voorkeur aan de magnetron dan ben ik met 30/40 seconden klaar.
Ik vind hem best snel opwarmen.. zowizo binnen de 5 minuten. Magnetron is bij bv geen optie heb ik gehoord dus va daar dat ik deze wil gebruiken.