Welke tweedehands kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mammierdam, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben onverwachts zwanger geraakt van ons derde kindje. Onze jongste wordt van de zomer 5, dus ben al een aardig tijdje uit de "kleintjes" en heb dus helemaal niks meer, moet alles opnieuw aanschaffen.

Nu moet ik dus ook een kinderwagen aanschaffen. Van mijn ouders krijgen we 100 euro voor een kinderwagen en zelf willen we er ook nog 50 bij leggen. Voor wat voor wagen kan ik het beste gaan speuren op marktplaats, voor dit bedrag. Ik weet dat het geen hoog bedrag is, maar meer is er echt helaas niet. Ik wil natuurlijk een zo'n compleet mogelijke wagen. Welke wagen hebben jullie en is het waard om 2e hands aan te schaffen!!

Oh het duurt nog even voordat ik compleet moet zijn, maar wil me graag oriënteren 😄😄

2. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Ik zou zeggen: niet teveel eisen stellen (qua merk), regelmatig neuzen op marktplaats, en dan is het voor 150 euro vast te doen! Zoals Vek ook al laat zien met die link, dat ziet er goed uit voor 125 euro hoor!

4. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er echt helemaal uit 😊😊😊
    Is deze wagen het nog wel waard? Zo bedoelde ik m'n vraag meer.

Ik kan er natuurlijk niet mee terug voor garantie, en ik ga hem fanatiek gebruiken 😄

5. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ja hoor voor dit bedrag krijg je nog een prima 2e hands kinderwagen. Wij hebben voor 25 euro meer een prachtige maxi cosi mura 4 gekocht, echt nog in top conditie.

Ik keek eerst vaak op marktplaats naar een Mutsy kinderwagen, die zijn zeer betaalbaar te vinden.

6. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Voor 150 euro kun je echt heel veel goede vinden denk ik.
    Ik had bijna eentje gekocht voor 100 euro die zeer compleet was én nog in goede staat.
    Nu zelfs eentje voor 50 euro gescoord en nog goed genoeg om het een lange tijd mee te doen :)
    1 tip: kijk rustig, elke dag komen er weer nieuwe ip en maak geen overhaaste beslissingen. Je hebt gelukkig nog even de tijd.
    Mensen gaan in de vakantie straks weer opruimen en dan komt er nog meer bij! :)
    Heel veel succes en gefeliciteerd met het onverwachte wondertje! Geniet van je zwangerschao

7. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Misschieb heb je hier ook wat aan?

8. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    denk dat een quinny buzz het nieuwere type er al wel op staan voor dat bedrag

9. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik zou kijken naar stevige wagens die echt makkelijk een tweede ronde meekunnen.
    De mura is heel stevig, echt de ATV onder de kinderwagens.

Babyvalue, wipstoeltje en prijskiller hebben nieuwe wagens voor best leuke bedragen. Misschien net iets meer dan jullie budget.

En bij een tweedehandse ff een proefritje doen, niet binnen maar buiten om te zien of de wagen gammel is of niet :D

10. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voor 150 euro hebben wij een complete mutsy gekocht incl regenhoes, grote boodschappenmand en meerijplankje.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou voor een bugaboo gaan. Zit nu aan m'n tweede bugaboo en blijf he geweldige wagens vinden. Mijn buurvrouw heeft die van haar nu 5 jaar en die ziet er nog super uit (alles is te wassen) ze heeft alleen een keer dr band moeten laten plakken bij de fietsenmaker.

12. SSara

SSara Lid

20 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, hier een fan van bugaboo! Goed wendbaar en praktisch, ruime bak, heeft maxicosi ook, maar vriendin heeft die en vind hem toch zwaarder rijden als mijn bugaboo. En alles is te wassen dus lekker schoon!

13. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Als je nog fit genoeg bent kun je misschien ook met Koningsdag de markt over? Voordeel is dat je op je dooie gemakje de beste (stevig, schoon, soepel rijdend) kunt uitkiezen.

14. Ik zweer ook bij de Mura! Wij hebben een Mura 3 gekocht, inclusief buggy-zit en maxi-cosi, voor €150. Ik ben er zo blij mee. Met dat ding kom je echt overal. Niet van die kleine rotwieltjes die je tegenwoordig zoveel ziet, maar gewoon lekkere, stevige banden waarmee je ook zo het bos en het strand over kan. Ideaal! :D

15. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nog wel eentje (hebben zelf een nieuwe gekocht) met bak en maxi cosi ding erbij. Helaas is de buggy overleden. Voor weinig!

(kan wel even foto's maken, maar doe ik dan zo even :p )

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben voor 175 euro een zgan quinny buzz 4 gekocht via marktplaats. Helemaal compleet! Mijn tip, kijk regelmatig op mp en kies niet te snel, je bent nog niet zo heel ver dus nog tijd zat. Ik heb zeker 3 maanden zitten neuzen en degene die ik mooi vond als favoriet opgeslagen. Sommige waren dan uiteindelijk wel verkocht maar er komen dagelijks zoveel wagens bij.

Deel Deze Pagina