Ik ben helemaal verliefd op de koeka ledikantdekens en dan met name de teddy variant. Eind mei ben ik uitgerekend, dus dan zal deze deken wel te warm zijn en met die prijs is het erg zonde als het stof ligt te happen. Tot welke leeftijd kan je zo'n deken gebruiken? Heeft het na de zomer nog zin? Eind oktober zal ze dan 5 maanden zijn. Ik zeg ledikantdeken want heb geen wieg. En een grotere deken is misschien ook leuk om langer te bewaren voor later op de bank ofzo? Iemand die dat doet?
Ik heb de wieg dekens en de ledikant dekens Mijn zoontje is nu 5,5 maand en ligt nog in de wieg, volgende week gaat hij over naar zijn ledikant maar dan past hij nog prima onder de ledikant variant hoor ! Ik heb het zelfs over dwars zodat ik het in kan stoppen aan de zijkanten en zo hebben al mijn kids kunnen slapen tot 1,5 jaar.
Mijn zoon heeft bijna tot zijn 3 jr in een ledikant geslapen. Dus tot dan heb ik een deken gebruikt in de late herfst/winter/vroege voorjaar. Dus wmb zeker zinvol!
Zou t echt niet doen zo'n (absurd) dure deken. Hier sliep ze vanaf 2 maanden in een slaapzak omdat ze al niet meer onder een deken bleef liggen en daarna woelde ze zoveel dat een deken gevaarlijk was. Die dingen lagen alleen maar in de kast
Hier hebben ze tot 8 maanden onder een deken gelegen, met slaapzak. Nu ligt de middelste weer regelmatig onder de deken, met 1,5 jaar. Omdat alleen de slaapzak te koud is. De oudste heeft een dekbedje en daaroverheen nog haar Koeka deken.
Hier liggen ze in een slaapzak en onder een deken, mijn dochter van 2,5 ook nog steeds alleen ligt zij onder een dekbed En qua absurd is het natuurlijk maar net wat iemand er voor over heeft, Zelf heb ik 2 wiegendekens teddy en 2 ledikant dekens teddy een spenen doek 2 badcapes en 2 Voetenzakken van koeka en ik vind het zijn geld meer dan waard
Thnx voor de reacties! Ohhh die Voetenzakken zijn ook zo leuk, tot welke leeftijd kunnen ze daar dan in?
Ik heb de maxicosi zak en die met benen, In de maxicosi zak past mijn zoontje nog prima in Hoelang nog weet ik niet, Die met benen past hij ook nog heel goed in, mijn zusje heeft hem ook en haar zoontje past er met 13 maanden nog in maar dan wel dicht geknupt onder de oksel, ik zit er aan te denken de buggy voetenzak te kopen die past zeker de hele winter nog
Koeka is prachtig, dus ik begrijp zeker wel dat t geld waard is. Maar voor een deken zou ik er zelf niet voor kiezen want lijkt me erg zonde. De voetenzak zou ik dan doen, heb ik zelf lang over getwijfeld kan je met wandelwagen zo wel 2-3 jaar gebruiken en ziet iedereen hem ook nog es op straat
In de voetenzak voor de buggy past m'n dochter van 2,5 nog steeds De maxicosi voetenzak zaten ze altijd in, in de maxicosi en in de wandelwagenbak. Tot 6 maanden dus ofzo. Daarna paste het nog wel, maar dus overgegaan op de buggy variant.
Ik ken de deken die jij bedoelt niet (qua dikte dan) Maar wij hadden een dubbele koeka wafel deken voor ons juli kindje. Eerste weken kan je ze sowieso gebruiken. Hier lagen ze tot ruim 2 in een ledikant en onder een ledikant deken.. Nu 8 jaar later is de absurd dure deken al voor 3 kids gebruikt en wordt nu gebruikt voor tv avondjes 😊 Kwaliteit is top ! Of je de prijs er voor over hebt moet je zelf weten natuurlijk 😉