Ervaring gezocht duowagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lizzy1984, Jan 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

Oct 10, 2010
    90
    0
    0
    Hoi meiden!

Ben nu zwanger van de 2e en hij/zij zal geboren worden als mijn zoontje 14 maanden is. Nu zit ik erg te twijfelen tussen 2 merken in duowagen! De Phil & Teds en de Mountainbuggy plus one...

Wie o wie heeft er met één van deze merken ervaring, want kom er echt niet uit! Alvast bedankt!

Groetjes Lis

2. misa

misa Niet meer actief

Mijn zoontje zal zon 18 maanden zijn als de tweede komt. Wij hebben ook getwijfeld en in de winkel wagens geprobeerd.

Ik vond de duowagens naast elkaar erg breed, maar ik wilde ook graag een reiswieg ipv een nestje.
    Een wagen voor elkaar is vrij zwaar en je hebt dan een nestje. het is ook klein.
    De easywalker hebben we in de auto gepast en het ging... maar de reiswieg en verdere spullen konden er zo goed als niet bij in.
    Die viel dus direct af.

Toen bleef de phil & teds over. Maar omdat die een soort nestje heeft, had het niet de eerste voorkeur. Dus we wilden er niet te veel voor uitgeven, ook niet op mp. We hebben er dus eentje gevonden: een phil & teds kiwi explorer. Het is een oud model, maar werkt prima! We gaan er een matrasje in kopen, zodat we niet het nestje hoeven te gebruiken. :)
    Wanneer onze zoon een beetje beter kan lopen en staan, dan willen we een kidsit bijkopen. Ik denk dat we de p&t dus maar 6 tot 12 maanden zullen gebruiken. :)

Succes met de keuze! ik zou zeker even uitproberen in de winkel en in je auto. :)

3. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben de phil en teds explorer. Ik vind hem ideaal.
    Je bent niks breder of langer dan met een gewone kinderwagen, past goed in de auto en ik vind hem best mooi om te zien.
    Hij loopt ook prima over weg en bos (mulle zandpaden daargelaten).
    Het nestje, tja, wij hebben hem hier gewoon gebruikt en mijn zoontje sliep daar beter in dan waar dan ook. Hebben hem zelfs een tijdje met nestje en al in zijn bed gelegd.
    Een ander groot voordeel voor ons is dat hij bij ons in huis kan staan, zonder dat hij in de weg staat. We wonen nou eenmaal niet zo groot en hebben geen garage aan huis waar we hem kunnen laten staan.
    Ik ben echt superblij me deze aankoop. Maken er met veel plezier gebruik van.
    Het enige wat mij in het begin benauwde was het stapelbare gevoel. Maar daar hebben mijn jongens echt helemaal geen last van.
    En het leuke is ook gewoon dat mensen niet verwachten dat er twee kinderen in zitten. Krijg heel vaak de reactie: goh, d'r zit nog 1 onder/achter!!
    Maar goed, ik zou zo deel uit kunnen gaan maken van het P&T promotieteam.

4. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    de kees duowagen.... die zitten achter elkaar

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat gaaf zeg die Mountainbuggy, wist helemaal nog niet dat ze die hadden joh! Wij hebben van dit merk de duo naast elkaar gehad, dus heb je niets aan, maar wilde gewoon even kwijt hoe gaaf ik deze vind! Hier iig met het merk opzich, heel goede ervaringen!

6. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met een van deze 2. Heb zelf een easywalkerduo gekocht via MP, die in april in gebruikt gaat :) Maar ik wou even een tip geven,
    Weet niet of je persee een nieuwe wilt kopen maar anders de tip om Marktplaats in de gaten te houden. Ik heb een complete duowagen (dus incl. 1 reiswieg, regenhoezen adapters) die maar 1 jaar oud is voor 350 euro kunnen kopen!

Share This Page