Geboortekaartje: zelf sturen of via website?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gentle, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Een kennis had ook een kaartje online laten versturen. Ze hadden een eigen foto op de voorkant van de kleine om te drukken. Toen ze het kaartje in huis hadden, bleek de foto helemaal zwart afgedrukt te zijn. En iedereen had dus ook zo'n kaartje gekregen. De ouders dachten dat het een rouwkaart was, maar het bleek hun eigen geboortekaartje. Erg naar..
    Was een fout van de drukker, en iedereen heeft een nieuwe gehad. Maar ik zou echt eerst het kaartje zelf willen zien voordat het op de bus gaat..

2. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben bij kaartmix de enveloppen een aantal weken eerder gekregen. Ik wou het zelf schrijven: leuke voorbereiding!
    Daarbij houdt ik het graag zelf in de hand....! ;)

Ik zou gewoon eens vragen of je de enveloppen niet eerder kunt ontvangen. Is namelijk heel normaal en gebruikelijk!

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Wat lijkt me dat erg een geboortekaartje is toch ook iets waar je naar uit kijkt.

Ik zou toch ook voor zelf versturen gaan .Dus idd de enveloppen eerder krijgen om ze te kunnen schrijven . Dan krijg je later de kaartjes in de enveloppen stoppen en op de bus doen .Weet je in ieder geval zeker dat ze een goed kaartje krijgen.

4. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Blijkt dus dat de adres wel achterop de gewone kaartjes komen en niet alleen de proefdruk. Mij maakte het niet zo uit, ik moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven en kon vanuit mijn ziekenhuisbed zo mijn bestelling doorgeven aan kaartje2go. Dezelfde dag zijn ze nog verstuurt, ideaal.

Deel Deze Pagina