geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liesski, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesski

liesski Actief lid

14 dec 2007
    137
    0
    0
    verpleegkundige i.o
    arnhem
    Hoi Meiden,

Even een vraagje: Wanneer moet je de geboortekaartjes bestellen? En heeft iemand goede adressen? Mogen ook online-adressen zijn hoor!

EN er zijn zóóóóó veel kaartjes............ pffffffffffffff :rolleyes:

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik denk dat het ten laatste (hier in belgië) zo'n 8 weken voor de gaboorte besteld moet worden.
    Ik ga ze eind deze maand bestellen :D We bestellen ze online, er is idd zoveel keuze!
    Ik wil je het adres wel geven maar daar ben je niets mee, omdat het in antwerpen is :D

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik heb er eentje zelf ontworpen op www.poobies.com
    Daarvan heb ik een proefdruk besteld en die heb ik op tijd naar de drukker gebracht. Deze heeft het kaartje overgenomen en op het moment dat de baby geboren was hoefde ik alleen maar te bellen met de naam, datum, gewicht en tijd. De dag na de bestelling had ik ze in huis.

4. Jacqueline68

14 apr 2008
    66
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo Liesski,

Ik zie dat je in Arnhem woont, en dat is toch niet al te ver van Elst. Ik kan je drukkerij Herberts aanbevelen. Veel keuze (Heel wat boeken met geboortekaartjes, eigen ontwerpen kan ook, goede service en niet duur.

J. Herberts, B.V. Boekhandel & drukkerij
    Dorpsstraat 33
    6661 EG Elst gld

http://www.herberts-elst.nl/htm/familie-drukwerk.htm

5. Amiga

Amiga Nieuw lid

7 sep 2008
    2
    0
    0
    moeder - grafisch ontwerpster
    Spanje
    Er zijn online zoveel leuke kaartjes te vinden. Een paar sites die ik heel erg leuk vind zijn:

www.popje.com www.ellabellaboem.nl www.kaartenkunst.nl en www.saakje.nl

Ik heb zelf mijn kaartjes online besteld en daar was ik erg tevreden over. Mijn kaartjes werden helemaal aangepast zoals ik dat wilde en ik had ze ook snel in huis.

succes met het vinden van jullie kaartje!

6. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wij hebben ons kaartje besteld bij www.geboortepost.nl , uitstekende service, niet duur en wat wij erg prettig vonden je geeft online de naam en gewicht door en zij drukken het op je kaartje en versturen de kaartjes naar de mensen uit je adressenbestand, dus geen omkijken meer na in je drukke kraamweek!
    Wij hebben ons kaartje zelf ontworpen

Deel Deze Pagina