Geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MissPuma, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hoi Dames,

Wij willen graag een geboorte kaartje met een foto van onze zoon erop, maar waar kunnen we die bestellen??? Weet iemand van jullie hoe je die via internet kan bestellen???

liefs, misspuma

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Kan op veel verschillende manieren hoor, je kan op www.geboortekaartjes.nl een kaartje uitkiezen dat ruimte heeft voor een foto die je zelf gemaakt hebt, je kan ook een kaartje laten maken met foto's van een fotograaf. Als je een zelfgemaakte foto wil gebruiken, dan zou ik op geboortekaartjes.nl een kaartje uitkiezen waarbij je een foto van je kindje in kan steken.

Dit is bijvoorbeeld een kaartje waarbij je aan de binnenkant een foto van je kindje kunt plakken. Er zijn er nog meer hoor, maar je moet goed zoeken. Het staat erbij als je op een kaartje dat je leuk lijkt klikt ;)

http://www.geboortekaartjes.nl/_gfx/e-cards/7039.gif

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij hebben de kaartjes zelf ontworpen op www.poobies.com en daar kun je zoveel met foto' s doen als je zelf wil :)

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Poobies.com heeft ook een ontzettend makkelijk programaatje. Wij wilden het eerst ook via poobies doen, maar uiteindelijk toch maar bij de plaatselijke drukkerij laten doen (ook met foto), omdat het in prijs niets uitmaakte.

5. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    ja waarom ga je niet gewoon naar een drukker in de buurt? is wel zo makkelijk met foto's

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Dit hebben wij ook gedaan. Mijn oom is amateurfotograaf, en heeft de foto's gemaakt.

Wij waren zeer tevreden over het resultaat en ook over de prijs van de drukkosten.
    (Mijn oom kreeg overigens de complimenten van de drukker, en de vraag of de drukker klanten naar hem mocht doorsturen!)

7. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    @kiz: 0hh wat leuk,,, de andere foto's trouwens ook!!

een vriendin van ons heeft ons geboortekaartje ontworpen, en egt zooooooooo mooi!!! natuurlijk komen de foto's pas na de bavalling, maar het kaartje ziet er nu al superrr uit!!

8. Niet meer actief

wij hebben onze kaarten bij www.geboortekaartjes.nl besteld en daar heb je keuze uit alle albums en daar staan heel veel leuke kaarten bij die je met foto kan afdrukken.

Ik moet zeggen dat ik deze site heel goed vind bij onze dochter hebben we ook daar de kaartjes besteld en alles verliep heel goed.

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    @kiz: om op te eten! Wat ontzettend schattig!

Deel Deze Pagina