Ik werd vanacht zwetend en snel ademend wakker. mijn droom begon dat ik bij mijn man in de auto zat en hij was nogal aan het scheuren, toen zag hij een bevroren meer en ging er met de auto op terwijl ik zei dat dat niet ging, toen we op het meer kwamen brak het ijs en ging de auto schommelen, ik ben uitgestapt en liep via de kant naar een plek waar ik op het droge kon stappen, toen zakte ik weg en verdween onder het ijskoude water en kon niet meer gillen en wat ik nog hoorde was dat ik een klein mannetje hoorde zeggen "het is te laat". Toen schrok ik wakker en lag echt supersnel te ademen en te zweten. Het was echt eng. Maar, weet iemand misschien of dit een betekenis heeft en zo ja? Dank je wel
Ik heb wel eens gelezen dat als je over een ongeluk of sterfgeval droomt het een nieuw begin betekent.
Als ik iets intyp en dan op zoeken fruk geeft de site aan dat er niks ingevoerd is om te zoeken en als ik op alfabetisch zoeken klik en dan op een letter vind hij niks.
Bij mij ook, ik heb die site ook net geprobeerd. Volgens mij betekend het inderdaad een nieuw begin als je zoiets droomt. Misschien ben je zwanger?
Klink eng inderdaad zo'n droom. Toen ik zwanger was, droomde ik ook de raarste dingen. Wie weet is het raak voor jou.
Verdrinken (sym.) Overvallen door emoties en de druk van het leven. Verdrinkingsdromen kunnen duiden op het gevoel de controle kwijt te zijn Dit duidt erop dat u zich overrompelt voelt door uw huidige situatie Hopenlijk kun je het een beetje plaatsen nu Liefs Angela.
In mijn dromen boek staat: VERDRINKEN: Dromen dat u verdrinkt voorspelt het verlies van bezit of een sterfgeval. Als u gered wordt zal het u materieel opzicht voor de wind gaan. Zien dat anderen verdrinken en u ze te hulp schiet wijst er op dat u iemand zult helpen hogerop te komen waar u zelf ook voordeel uit put. Als een jonge vrouw droomt dat zij haar beminde ziet verdrinken zal zij bericht krijgen van een sterfgeval. Het in een droom onder water zwemmen voorspelt strijd en angst. Ik weet natuurlijk niet wat er van klopt maar het zou denk ik wel mee vallen. Soms als ik iets droom komt en ook vaak nare dingen voor in het boek maar bij mij nog nooit voor gevalen!
In mijn dromenboek staat het volgende: Dromen over verdrinken betekenen meestal dat de dromer het momenteel moeilijk heeft en dat het niet eenvoudig is 'het hoofd boven water te houden'. Zulke dromen kunnen ook wijzen op het gevoel overrompeld te worden door een vrouw. Positieve betekenis: Verdrinken of een ander zien verdrinken in uw droom wijst erop dat u uw huidige problemen zult overwinnen. Negatieve implicaties: Verdrinkingsdromen kunnen er op duiden dat u de controle hebt verloren. Misschien moet u snel iets ondernemen om het probleem op korte termijn te omzeilen. Emoties: Als u droomt dat u verdrinkt, kan het zijn dat u zich overrompeld voelt door een huidige situatie. Het kan ook gaan om angsten in verband met geld en toekomstige financiele problemen. Misschien herken je hier wel iets uit