Ik ben op zoek naar een site, of iemand, waar je een geboortekaartje kan laten maken in de vorm van baby nieuws.. het is een soort krantebericht. soms zie ik regionaal nieuws.. of baby s dagblad. weet iemand wat ik bedoel? kan maar 1 site vinden,en die vind ik nou net niet mooi. terwijl ik bij de gyn verschillende zie hangen, er staat alleen niet bij waar ze gedrukt zijn. wie kan mij daarbij helpen?
op google intikken geboortekaartjes krant, of nieuwsbericht bijv? dan kom je denk ik wel een heel eind ik kwam toevallig gister een site tegen waar ik ze ook zag staan, zal straks even voor je kijken of ik die nog kan vinden
dat kaartje is van Intercard...... Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Intercard Geboorte - 13537 is dit hum?
op google had ik al gekeken, en kwam niet veel tegen. die 2 linken die ik dan vind. de ene is gewoon een kaartje, de andere vind ik nou net niet leuk zat. nog meer ideeen zijn welkom
jaaa heb er een gevonden! hier hebben ze verschillende zelfs! geboortekaartjes, trouwkaarten en uitnodigingen in detail
Hoi hoi.. Dit vindt ik zelf ook wel een leuke site.. Hier kwam ik ook een soort baby nieuws tegen: Document kiezen Hoop dat je hem kunt bekijken. Groetjes, Sensa P.s. Hier kun je hem zelf ook aanpassen in pdf bestand, erg leuke bezigheid!