We dachten dat we eruit waren qua kaartje, maar nou heb ik er nog eens goed over gedacht en vind het kaartje TE tuttig ....in vergelijking met de gekozen naam voor ons 2e kindje Gisterenavond de hele avond aan 't zoeken geweest naar het -min of meer- ideale of idd geval meer passende kaartje ....maar zonder suc6 Eigenlijk gaat het idee uit naar of een heel simpel kaartje Bijv. een mooie parelmoer kaart/glans/of zilveren kaart met alleen de naam van ons kindje in mooie lekkers voorop + een mooie envelope maar ook dat kan ik niet vinden (allemaal hele drukke kaarten en enorm duur dan ook nog!)Of....anders iets waar uiteindelijk de foto van ons kindje in verwerkt kan worden Wie oh wie heeft tips (heb al op de zoek functie gezocht + google gehad ) maar hoor graag bijv. welke site je hele mooie kwalitatief hoge kaartjes zelf kunt maken zonder dat je dat er aan af ziet. Liefs Mirre
Misschien even langs de drukker!! Die hebben altijd goede ideetjes! Wij hebben de kaart helemaal zelf gemaakt en bij de drukker laten drukken! Succes
wij ook inderdaad, is een stuk goedkoper, je kan precies bepalen wat je zelf wilt, en bij wijze van spreke nog nadat je kindje geboren is, als je maar weet wat voor tekst ed je er op wilt. zelfde dag nog klaar..
wij hebben de onze vandaan bij Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van uw geboortekaartjes ging prima en snelle service. Duur vond ik ze ook niet. was voor 50 kaartjes 120 euro kwijt geloof ik.
Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Baby World 2007 - 36.741 Geboortekaartjes - Kaartinformatie - Bambino 2008 - 40.370 http://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes.php?id=11775&naam=40.833http://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaartjes.php?type=collectie&naam=Baby en Wij&id=230
Heb ons kaartje bij de drukker besteld, maar hij is bij geboortekaartjes.nl ook te krijgen zag ik toen, hebben dezelfde collectie...een simpel cremewit kaartje met naam erop, een doorzichtige voor en achterkant en daarop zit 't strikje geplakt..weet niet of ze 'm nog hebben:
Ik werk zelf ook bij een reclamebureau/drukkerij en maak vaak mee dat, als het kindje net geboren is, de ouders nog geen kaartje hebben uitgekozen...Wij bestellen ze dan en drukken de tekst erin, of maken zelf een ontwerpje. De volgende dag liggen ze dan al klaar. Dus ik zou zeggen, gewoon naar een drukkerij stappen!
Ik heb mijn geboortekaartjes bij geboortekaartjes: geboortekaarten online ontwerpen en versturen ontworpen. Redelijk goedkoop, 1,76 incl postzegel ofzo. Adressen op de pc invoeren en ze worden direct naar verzonden naar iedereen.
Ik had hetzelfde probleem en wilde graag een stoere, maar simpele kaart. Kon dit nergens vinden. Wel waren wij helemaal weg van de trouwkaart van onze buren. Zijn eens op de website gaan kijken waar zij hun kaart hadden laten maken. Daar alleen maar trouwkaarten... toch gevraagd of het mogelijk was om van de kaart die wij in gedachte hadden een geboortekaartje te maken. Dat vonden ze erg leuk! We zijn super tevreden met het resultaat! Pascale is niets teveel, echt een super service!
wij zijn bezig om zelf een kaartje te ontwerpen, maar dat gaat manlief van de week doen. ik begin hem nu toch wel te knijpen want dit weekend ben ik 35 weken en we hebben dus nog geen kaartje. voor wanneer moet je eigenlijk dat kaartje klaar hebben enzo, ik dacht dat je ook wle op de dag zelf kon doorgeven wat je wil en wat je erop wilt hebben? of niet..
kijk eens bij kaartmix! Kan je zelf je ontwerp maken (ook alleen letters).. En vervolgens kan je het materiaal van de kaart kiezen! (ook parelmoer=supermooi)
nee we gaan echt zelf ontwerpen, mijn man heeft een grafische vormgeving achtergrond, en ik heb een vrije kunst achtergrond. dan moet het kaartje ook speciaal zijn! ik doe de achtergrond en bepaal de sfeer, en hij doet het lettertype, vormgeving en zet het kaartje goed in elkaar! ook wel leuk om te doen hoor!
ik heb bij geboortepost.nl de kaartjes besteld, hele mooie simpele glans kaarten, en zeker niet duur.. succes
Wij hebben onze kaart hier laten drukken: Geboortekaartjes online maken en bestellen Kan je daar helemaal zelf ontwerpen