Wie heeft er voor mij de afmetingen van een lakentje (en evt. sloopje)voor in de kinderwagen (bugaboo)? Ik dacht het zonder te doen... maar mijn moeder is het daar niet mee eens, dus die wil (op de valreep) aan de slag.
Ik heb hier een wieglaken liggen en die is 80x120 cm. Alleen het sloopje heb ik niet meer! Ik gebruikte ook geen sloopje voor in de kinderwagen, maar een hydrofile luier, handig tegen spugen en zo.
Het lijkt me zo groot.... Ik zal het matrasje vd wagen eens op gaan meten en dan van het ledikantje en dan kijken of ik iets met de verhoudingen kan doen... Eigenlijk raar ook, dat ze voor die wandelwagens niets hebben.
Nee inderdaad, ik vroeg ook of ze voor de kinderwagen lakentje hadden. De verkopster zei je kan bekleding ed voor de wieg gebruiken voor je kinderwagen. Het is zeker groot hoor! Ik had nog een laken setje ingepakt zitten, was meer voor een meisje, zat roze en oranje in en ik heb een jongen. Deze maat is 105x75 cm en het sloopje 38x38, de bovenkant van de sloop loopt rond zoals in de kinderwagen en/of wieg. Dus dit is wel een wat betere maat dan die andere, dit was trouwens een onderlakentje.........waar die bovenlaken is gebleven!