Wij zijn nu al een week intensief aan het zoeken naar een geboortekaartje, zonder succes! Volgens mij hebben we alle standaard boeken/kaartjes wel bekeken (van Intercard, Buromac, Baby Folly, Beebie & co, Bambino, Mercard, Belarto etc), veel leuke kaartjes, maar HET kaartje nog niet gevonden!! Ik vind er veel ook te "modern", met harde kleuren, hippe beesten enzo en wij houden juist meer van dat "lieve" en klassieke. Hebben jullie nog andere ideeen? Misschien een leuke site?
Ons kaartje komt van GUPJE geboortekaartjes, schilderijen en wandpanelen, was voor mij de enige site waar ik kaartjes vond die bij mijn smaak pasten - niet met babietjes of beestjes en niet zo hard en modern
heb je het boek babyworld klassiek bekeken? daar staan erg veel mooie klassieke kaartjes in. Geboortekaartjes - Geboortekaartjes Baby World Klassiek
Je zou hier nog even kunnen kijken: http://www.cardxl.nl/geboortekaartjes/ Hier hebben wij een lief / klassiek / schattig kaartje gevonden
Als ik zo jouw wensen/eisen lees denk ik dat jij gegarandeerd gaat slagen bij --> Welkom | PincoPallino | GEBOORTEKAARTJES Ik vind ze zelf echt geweldig!! Ze maken ook sprookjeskaarten met foto's, die vind ik persoonlijk minder mooi. Maar er zitten prachtige lieve en klassieke in een modern jasje kaarten bij.
Wij bestellen binnenkort onze geboortekaartjes op kaartje2go.nl. Hier vonden wij een kaartje dat bij ons gezinnetje past...lief, duidelijk en een beetje eenvoudig
Wij hebben ons kaartje uitgezocht op Ik Ben Er Net | Hippe en vintage geboortekaartjes Lief en apart.
Wij zijn weg van ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? en dan vooral de serie van sanna lee.