ik zou graag een 3d of 4d echo(fotootje) ervan op men geboortekaartjes zetten,iemand ervaring mee? en zou het best 3d of 4 d zijn? en met hoeveel weken heb je de mooiste foto's
Een collega van mij heeft voor haar beide dochters een kaartje gemaakt van de 3d echo. Het is op plastic ipv papier gedrukt en best mooi geworden, alleen niet mijn smaak. Volgens mij is 27 weken de mooiste tijd voor een 3d echo, maar zeker weten doe ik dat niet.
Tegen mij werd in het zh met de 20 weken echo gezegd dat met +/- 28 weken de mooiste periode is voor een 3D/4D echo. Als je een fotootje wil voor op het geboortekaartje moet je sowieso 3D hebben want 4D is 3D in beweging (dus een filmpje). Liefs Manuela
Hihihi...ik dacht al 4D...das knap op een kaartje Ik heb geen idee. Sommige plaatsen ook een eerste foto van de baby op het kaartje...zijn vaak niet de mooieste foto's. Ik zou het gewoon navragen bij zo'n kaartenmakerij (drukkerij natuurlijk ). Die kunnen je vast wel de mogelijkheden laten zien.
Ik vind 3D toch een beetje 'Alien-achtig' lijken vaak... Niet als het je eigen kindje is natuurlijk , maar anders wel... 2D op het kaartje heb ik ook wel eens gezien, vind ik heel mooi!
Hier werd gezegd dat je tussen week 25 en 30 de mooiste 3D foto's krijgt. Leuk idee om hiervan je geboortekaartje te maken maar als je net zo'n eigenwijze uk hebt als wij, dan krijg je nooit het gezichtje mooi op de foto. De onze ligt namelijk continue (grrr) met de handjes voor het gezicht. Geen fotomodel dus, we hebben het 3 x geprobeerd. Helaas.