wij zijn gisteren naar de McDonalds geweest en heb daar Mac chicken gehad. nou is mijn vraag mag dat gewoon? is die kip wel goed doorgekookt? jaa sorry ik ben gewoon een beetje voorzichtig. xx Tamara
Die kip wordt eerst lichtjes gekookt... daarna in de vriezer gedaan en dan gefrituurd... dus denk wel dat het veilig is hoor!
hey, Alles wat gefrituurd wordt is ok omdat dat op een heel hoge warmte graad wordt gemaakt waardoor alle bacteriën weg zijn. Dus veilig is het wel maar gezond is iets anders dat weet je ook wel dus het mag natuurlijk wel maar niet iedere dag hé 8) Groetjes Winter ***
Bedankt voor de reacties. Inderdaad is het niet gezond maar na een lange tijd heb ik dat weer gehad. ik let veel op mijn voeding want ik wil ook niet al teveel bijkomen. ik probeer ook veel gezond te eten.. heel af en toe een beetje ongezond. xxx Tamara
Water loopt me bij de letter M al in de mond zeg! Volgens mij mag je van dat soort toko's alles wel hebben hoor! Echte rauwe dingen zoals filet American enzo mag niet en waar Aux cru lait opstaat (schrijf ik dat goed). Net als de spareribs van iemand anders hier..gewoon lekker smikkelen hoor! Ik sta er eigenlijk nooit zo bij stil....naief misschien.
Ik ben ook dol op de Mcchicken van de Mac, maar heb wel mijn twijfels bij de sla die op t broodje zit.. Soms is dat wat soppig of bruinig en dan zou ik denk ik wel het zekere voor het onzekere nemen en het eraf halen.
Ja, gewoon eten dat soort dingen, idd met de sla moet je wel uitkijken maar als je helemaal geen sla meer mag is er niks meer buiten de deur te eten, dus doen. Heb zelf een valse posi test gehad van toxo, dus ben een beetje geschrokken. Probeer gewoon goed mijn groenten fruit en handen te wassen en mijn vlees goed te koken, meer kun je toch niet doen. Elmootje, het is au lait cru, hihi, maar dat mag wel als je het warmmaakt op een pizza enzo geloof ik hoor!En er zijn maar heeeeeel weinig rauwmelkse kazen, zelfs hier! o ja, nog een dingetje, geen voorgeraspte kaas op je pasta! Zelf je kaas raspen!
Lekker eten hoor Tenminste, zo lang je het niet om de dag eet is er nix mis mee, maar dit dan meer door de callorieën dan doordat het kip is
Niet die geraspte kaas uit zo'n zakje van de appie hein? Wat is daar mis mee dan want dat eet ik nog wel. Als t niet goed is stop ik er meteen mee Debby
Ik werk bij de McDonald's en die sla kan je gewoon eten. Die word soms wat bruinig door warmte (van het vlees dat er op gaat of van de bin). En de McChicken is precooked en is dus al gaar als ie bij ons het vet in gaat.
Ik ken iemand die is manager bij de Mac, en als het ergens schoon en streng is wat betreft de hygiene, dan is het daar wel. Je hoeft je echt geen zorgen te maken als je spullen van de Mac eet!
Bij mij in het foldertje van de vk staat niet waarom, maar weet dat het voor de toxo was...(ik rasp altijd al zelf, hebben geen holllandse geraspte hier, dus moet wel..)