We hebben het geboortekaartje uitgezocht, en van de week of volgende week breng ik het nd drukker, ben zeer benieuwd naar een proefdruk... Ben ik vroeg?of hebben al meer van jullie dit gedaan.
Mensi, Ik denk dat je dat moet doen als je eraan toe bent...heb zelf 2 weekjes geleden het kaartje besteld. Zelf zijn we bezig met de laatste tekstjes voor op het kaartje voordat ik een proefdruk ga laten maken...
Ik heb ook al een paar proef kaartjes besteld voor te kijken welke dat ik leuk vindt. Maar ik wil alles geregeld hebben voordat ik 28 weken ben. Voorals ik weer in zh terecht kom of de baby wordt weer een prematuur. Is toch handiger om voorbereid te zijn.
Tot nu toe nog geen namen(wel een lijstje) uitgezocht en het soort kaartje zijn we wel uit maar de tekst nog niet, ook nog geen proefdruk dus, bij de eerste waren we ook zo laat met kaartje en namen, eigenlijk er niets van geleerd , bij de eerst nog niets op de dag van de geboorte een meisjesnaam, terwijl we echt niet wisten wat het ging worden, het werd een jongen en die naam hadden we wel.
En wij hebben ze ook laatst uitgezocht. Moet na het weekend even exacte aantal doorgeven, dan worden ze besteld en krijgen we een proefdruk
Ben vandaag naar de drukker geweest om boeken mee te nemen. En ik ben er ook al uit! Heb twee leuke uitgezocht, waar mijn vriend uit mag kiezen. Hij ziet anders de bomen door het bos niet meer XXX
wij hebben de kaartjes al een paar weken geleden geregeld. Vind het toch wel fijn als alles op tijd is geregeld hoef ik straks niet overal meer achteraan.