Hi dames, Niet zo smakelijk maar ik zal t kort houden. Normaal heb k al moeite met naar het toilet gaan .... Al af en aan jaren lang en juist nu vlak voor MN zwangerschap Werd het erger. Ik heb al curanol zalf maar nu twijfel ik of ik die tabletten mag Niet de zetpillen maar gewoon de tabletjes. Iemand hier ervaring mee? Ik dacht dat dit mocht maar in de bijsluiter staat overleg met een arts.
Volgens mijn vk is het de juiste combi ook tijdens zwangerschap. Het ondersteunt elkaar. Bij mij werkt het heel goed!
Dosering Tabletten in doordrukstrip bewaren; vlak voor gebruik tablet uitdrukken. s Morgens vóór het ontbijt 1 tablet met water innemen. s Avonds vóór het slapen gaan 1 tablet met water innemen. Niet gebruiken indien u overgevoelig bent voor één van de componenten. Curanol tabletten kunnen met een gerust gevoel worden toegepast tijdens de laatste fase van de zwangerschap en zolang borstvoeding gegeven wordt. Waarschuwingen Tijdens de eerste zes maanden van de zwangerschap alleen gebruiken na overleg met uw arts. Toch niet?
Curanol is een natuurlijk geneesmiddel(zit geen medicatie in)en mag de hele zwangerschap gebruikt worden. In combinatie met de zalf werkt het het snelst. Hier ook al derde zwangerschap heel de zwangerschap gebruikt. En onder behandeling van de gynaecoloog.
Tja als de bijsluiter zegt overleg met arts... zou ik overleggen met arts en niet afgaan op meningen op een forum...
Volgens mij mag het alleen na 6 maanden zwangerschap. Het wordt wel vaker tijdens de zwangerschap gebruikt. Waarom je het beter is om het pas na 6 maanden te gebruiken weet ik ook niet.. Ik zou het ook met je ha of vk bespreken wat handig is.