Merkten jullie iets van de innesteling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ShallY, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hallo dames,

Ik heb afgelopen vrijdag m'n IUI gehad dus moet nog heel lang geduld hebben voordat ik volgend weekend kan testen als ik nog niet ongesteld ben.
    Helaas ga ik nu op allerlei signalen letten. Heb ik al steekjes in m'n buik?
    ik ben 3 keer zwanger geweest wat helaas allemaal uitgelopen is op een miskraam maar die 3 keer voelde ik ongeveer een week na de eisprong steken en m'n gezicht was al die keren ook pukkelvrij.
    Dus jullie raden het al, nu ben ik mezelf nu al gek aan het maken en ga ik daar op letten.

Nu weet ik dat elke zwangerschap anders. En sommigen helemaal niks merken van een innesteling maar toch wil ik graag weten doe dat zat bij jullie?

Pff echt een hel die wachtweken. Elke keer weer.

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Terugkijkend had ik rond mn NOD 2x een heel klein streepje bruine afscheiding.. verder niks gemerkt en testte pas 5 dagen na mijn NOD positief.

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Dinsdags m'n ei zondags wat bruinverlies en ongesteldheidsgevoel, wat dus veel te vroeg was. Donderdag daarop zere borsten en zaterdags heel licht 2e streepje.
    Hoop voor je dat het deze keer goed gaat!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Maar niet een week na je eisprong ofzo?

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Precies een week na mijn ei (dag 21) had ik twee druppels helderrood bloedverlies. Daarna twee dagen bruinverlies gehad.. Dag26 van de cyclus testte ik positief.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had bij m'n dochter en met de miskraam een week na de eisprong enorme rugpijn. Maar of dat nou door innesteling/zwangerschap kwam? of toch misschien toeval was?

7. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Een pijnlijke steek in mijn onderbuik. . Een heftige menstruatie kramp. . Was maar heel even een toen was het over. . Geen bloed of bruinverlies gehad

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij de eerste niks gemerkt.
    Bij de tweede had ik ong een week na de eisprong een paar uurtjes zeurende buikpijn.

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier een week na vermoedelijke eisprong een uurtje onwijze ongi pijn gehad, 2 dagen later had ik een voorzichtig positief streepje :)

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hier ook zo'n week na mijn ei zo'n half uurtje krampen gehad. Hoopte toen al dat het de innesteling zou zijn. 4 dagen later testte ik positief. Dikke kans dus dat het de innesteling is die ik heb gevoeld.

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Helemaal niets gemerkt

12. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in de nacht van dag 4 op dag 5 na de terugplaatsing best pittige korte krampen, duurde een uurtje ofzo. Werd er iig wel wakker van. Geen bloedverlies.
    Ik weet natuurlijk niet 100% of dit de innesteling is geweest, maar heb dit bij eerdere terugplaatsingen nooit gevoeld.

13. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    ik leek een week volop ongesteld, dat was de innestelingsbloeding..

14. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was er niet bewust mee bezig...met zwanger worden...maar weet wel dat ik een weekend lang heb gedacht ik ga ongesteld worden...echt zeurderig gevoel...moe, krampen etc...had al maandverband in alles...maar een bewust moment van dit is de innesteling nee...achterafgezien was dit het misschien wel

15. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    6 dagen na vermoedelijke bevruchting werd ik in de nacht wakker van een paar steekjes rechts onderin mijn buik (stelde niet veel voor hoor, verbaast me nog dat ik daar wakker van werd :p) en een jeukende onderbuik. Vlak daarna viel ik weer in slaap, dag erna cremige afscheiding, koude voeten, puistjes... En pas 2 weken later positieve test.

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    buikpijn buikpijn en nog es buikpijn..
    vanaf de innesteling niks anders gehad.
    bij een week of 6 werd het wat minder

17. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Nope helemaal niks gemerkt hier! Normaal heb ik juist vele menstruatie krampen maar de maand dat ik zwanger werd voelde ik juist helemaal niks. Het is dat mijn man 2 tests had gehaald en dat mijn bloed niet kwam, anders had ik nooit geweten dat ik zwanger was!

18. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Een week na de eisprong s nachts een paar fikse steken gehad waarvan ik dacht zou t ????!!!
    De dag erna 1 veegje roze verlies.
    Weet t nooit zeker maar denk dat dat t geweest is.
    4 dagen erna helse rugpijn.
    Enorm zere borsten
    En "het gevoel" dat t raak was.
    2 dagen daarna. knal testen in handen

19. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste 2 nooit wat gemerkt. Bij de laatste stond ik 6 dagen na de eisprong bij de hema op de roltrap toen ik ineens een paar flinke steken voelde 6 dagen erna positief getest

20. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niks gemerkt, kreeg een paar dagen voor nod menstruatieklachten, dus dacht dat de iui mislukt zou zijn.
    Het enige wat ik achteraf gemerkt heb, was dat ik ongeveer een week na de iui ineens super slecht sliep. Ik lag echt nachten wakker, terwijl ik normaal al slaap als ik mn bed zie. Maar legde op dat moment geen link met een zwangerschap, heb het hele eerste trimester slecht geslapen btw. Succes ermee!

Deel Deze Pagina