geboortekaartje.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ysabella, 8 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Sorry alvast als dit topic verkeerd staat!

Het geboortekaartje, wat een speld in een hooiberg is dat zeg. Zoveel keus waardoor ik echt door de bomen het bos niet meer zie/zag. En opeens zag ik daar het ''kaartje'' in meisjes uitvoering. Terwijl wij een jongetje verwachten.:D Ik vind het concept van het kaartje heel erg mooi - hier de link met het kaartje https://www.geboortekaartjes.nl/geboortekaart/zacht-roze-met-hartje-28421/ -

Nu zoek ik dus naar zo'n soort kaartje voor een jongen. Het halve envelop idee vind ik heel erg mooi en ik (we:p) houden wel van klassiek. Nu komt het, ik kan dus echt nergens zo'n soort kaartje vinden. En als je zelf een kaartje wilt ontwerpen op een website zit dat specifieke concept er natuurlijk niet tussen.:|:rolleyes:

Heeft iemand een idee waar ik zo'n soort kaartje in jongens uitvoering kan bestellen of desnoods zelf kan ontwerpen? (daarbij gaat het alleen om het halve envelop idee dus niet om de tierelantijntjes op het des betreffende meisjeskaartje wat ik als voorbeeld in de link hierboven heb neergezet.)

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Het kaartje is van Belarto zie ik. Op hun eigen site hebben ze in ieder geval ook een witte versie: https://www.belarto.nl/nl/producten/kaart/713083

Maar die is nog steeds niet echt jongensachtig ;). Ik zou gewoon eens contact met ze opnemen of ze ook een jongensvariant hebben of kunnen maken.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik heb zo'n kaartje gekregen van een jongen dacht ik.
    Ga even kijken voor je

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ho zie nu dat je niet naar dit kaartje op zoek bent. :p

5. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Oooo dit was mijn lievelingskaartje. Ik een voorbeeld exemplaar bestellen... Blijkt hij uit de collectie te zijn. Nergens meer verkrijgbaar. Ook niet een vergelijkbaar kaartje inderdaad.

Succes met je zoektocht!

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ah balen! Bedankt in ieder geval voor het kijken! Ik vind dat halve envelopje zo leuk. :p

Niet? En dan nog wel op de site staan? Wat balen zeg, heb je wel een ander mooi kaartje gevonden of was dit toch echt je nummer 1 kaartje? Misschien laat ik het wel gewoon ontwerpen. Ik krijg dat idee van het kaartje maar niet uit mijn hoofd.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Ysabella ja zeker leuk idee!
    Kan geen ander alternatief voor je vinden.

heb alleen dat kaartje in jouw voorbeeld. ;)

Ysabella vindt dit leuk.
  8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Bij buromac hebben ze ook 2 van deze kaartjes in de collectie.

Misschien deze met blauwe letters en / of blauw strikje

9. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ja gelukkig uiteindelijk ander mooi klassiek kaartje uitgezocht. Vandaag de proefdruk en enveloppen binnen gekregen en ben er heel erg blij mee!

10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Gelukkig heb je een ander kaartje gevonden die je ook heel mooi vind. Ik vind dat dan altijd heel lastig om het andere dan uit mijn hoofd te zetten.:p

11. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw

Wat gek! Ik heb dit kaartje vorige week nog besteld toen Mn dochter geboren was!

Bij poobies.nl
    Hij is mooi he! Heb ook heel veel complimentjes erover gekregen :rolleyes:

Deel Deze Pagina