Wie hebben er nog meer geen last van gevoelige of pijnlijke borsten? Ik heb alleen in het begin een beetje gevoelige borsten gehad, maar na 9 of 10 weken is dit helemaal overgegaan en heb ik geen gevoelige of pijnlijke borsten meer. En kan die gevoeligheid weer terugkomen of blijven ze nu zoals ze zijn? Mijn borsten zijn in het begin wel een beetje gegroeid, maar nu dus ook niet meer. Heb nog steeds een kleine cupmaat. Haha jammer wou dat ze wat meer gingen groeien.
Mijn borsten groeien wel flink door, maar doen ook (zo goed als) geen pijn meer vanaf week 10 ongeveer. Van de week waren ze weer heel even gevoelig, vooral met slapen, maar de eerste weken deden ze echt MEGApijn en dat is helemaal weg. Vind het wel fijn eigelijk....
bij mij zijn ze ook al aardig gegroeid. Ze waren al te groot (vind ik) nu geen pijn meer maar wel erg gevoelige tepels, niet vervelend ofzo. Nu alleen problemen met BH´s kopen
ben nu in mijn zesde week en heb eigenlijk alleen in week 4 en week 5 last gehad van mijn borsten...toen leek het wel alsof ze een ongeluk hadden gehad; zo pijnlijk.. nu eigenlijk niets meer (in zesde week)... Groetjes!
ik had na ongeveer 12 weken geen last meer van mn borsten, maar nu sinds een paar weken is t weer in alle hevigheid terug
Ik had in het begin wel flink pijn aan mijn borsten. het leek soms ook alsof ze in brand stonden en van de buitenkant voelden ze ook alsof ze in brand stonden. Maar dat was na een week of 6 ook weer over. Daarna zijn ze ook niet veel groter meer geworden. Ik had wwel al een grote cupmaat, maar die is niet verandert gedurende de hele zwangerschap of erna met de bv ook niet! Fijne zwangerschap gewenst...
Hi, nou, ik heb me toch een tijd lang enorm pijnlijke borsten gehad! Pas sinds een week of 2 is het wat over... Ze zijn dan overigens ook in 2 1/2 maand tijd 3 cups gegroeid, (van B naar E ) Wees maar blij als het niet zo hard groeit: doet hardstikke pijn! Maar goed, als ik nou straks niet genoeg melk heb, weet ik het ook niet meer. Dat moet wel een enorm vretertje zijn, wil ze m'n borsten leeg gaan zuipen, :-D
ik heb nooit pijnlijke borsten gehad wel een maatje gegroeid maar niets van pijn! ook geen lekjes ofzo dus ben wel tevreden wat ik wel regelmatig heb zijn stijve tepels en dat kan dan wel ff pijn doen maar dat gaat vlug weer over
Mijn borsten zijn de vorige zwangerschap alleen gegroeid ca. 4 dagen na de bevalling: toen er melk in kwam Nu geef ik ca. 3 weken geen borstvoeding meer, omdat ik weer zwanger ben, en langzaam beginnen ze te slinken..... Ik was ook heel onzeker: oei, als het maar allemaal goed is met mijn lijf: ik heb een half jaar fulltime borstvoeding gegeven. Komt dus helemaal goed
ik heb deze x ook helemaal niks van pijn bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me meteen weer als een 11 jarige die net t**tjes begon te krijgen hahahaha zo'n pijn deed dat ach ja misschien komt de pijn nog wel tijdens een groeispurtje van je borsten hihi grtz Ramona
Ik had de eerste tien weken enorm pijnlijke borsten. Dat ging toen gelukkig over tot een week of twee geleden. Nu heb ik hele gevoelige tepels en lek ik af een toe een druppeltje colostrum...
Heb in het begin veel last van gehad van mijn borsten. Een soort van beurs gevoel. Dat is nu over, maar de pijnlijke tepels gaan maar niet over.
Ik ben echt heel blij met dit topic. Ik maakte me een beetje zorgen, maar nu ben ik wel wat gerust gesteld. Ik ben nu 6,5 week zwanger en voor mijn gevoel had iedereen dan al kwaaltjes. En dan met name gevoelige borsten. Ik heb dus helemaal geen gevoelige borsten en daar maakte ik best wel zorgen over. Ben trouwens ook niet misselijk of zo. Het enige wat ik heb, is best veel afscheiding...