Anne vind ik wel een hele leuke naam, maar het feit dat zoveel meisjes Anne genoemd worden zou voor mij reden zijn om mijn dochter zo niet te noemen. Ik zou daarom voor Nienke gaan in dit geval. Succes met jullie beslissing!
Het zijn beide mooie lieve namen, moeilijk hoor... Ik kies dan toch voor Nienke omdat deze naam minder vaak voorkomt.
ik zou er een combinatie van maken, want ik vind het allebei leuk wij hebben de zondagochtend toen ik al weeen had nog de naam verandert, want we wisten dat het leah werd, maar we wilden het eerst leeja schrijven, maar dit hebben we 7uur voor ze geboren werd verandert naar leah
Haha, dat had ik dus ook, maar dan met de jongensnaam. We hebben uiteindelijk gewoon een naam doorgegeven, met het idee dat je dat echt nog wel kan veranderen als je na de geboorte toch wat anders wilt. En nu het doorgegeven is, heb ik ineens veel minder twijfel gekregen (alhoewel de twijfel nog niet helemaal weg is...) Oja, EDIT: Ik vind Nienke een superleuke naam! Anne vind ik ook wel leuk, maar Nienke vind ik super.
Nienke! Die naam stond ook op ons lijstje voor een meisje! Anna vind ik mooier dan Anne. Er zijn ook jongens die Anne heten (hoewel ik dat vreselijk vind voor een jongen, maargoed ).
Niet altijd. Een jongen uit mijn klas op de middelbare school heet ook Anne, en dat spreek je ook gewoon uit als Anne. Anyway, Ohne of Anne, beide vind ik het niet mooi.
En dan Nienke Anne? is ook hier al een paar keer genoemd, maar vind de combinatie eigenlijk wel mooi!
ik ga voor nienke ik vind anne zo algemeen. nienke vind ik heel lief klinken. misschien kun je degene nemen die eht best past bij jullie achternaam. of wachten tot je het kindje ziet en daarna een beslissing nemen. vaak voel je dan "ineens" dat dit de naam moet worden.