Afgelopen week zijn we wezen kijken naar kinderwagens en eigenlijk staat het al vast dat het straks een mutsy evo gaat worden. Wij vinden de witzilveren heel mooi maar ik ben bang dat deze kleur erg besmettelijk is. Volgens de man bij de babydump valt dit wel mee, maar hij wil natuurlijk ook verkopen. Wie van jullie heeft een mutsy of een kinderwagen in een hele lichte kleur? Hoe zit dat met die besmettelijkheid? De binnenbekleding is overigens wel gewoon donker. Alvast bedankt!
Ik heb een lichte Bugaboo en het is wel echt heel erg besmettelijk hoor! Maar de bekleding is makkelijk uit te wassen. Weet niet of dat bij een Mutsy ook zo is?
Ik heb een Mutsy 4 rider. Kleur wit/blauw streepje. En ja, er komen vlekken op. Heb nog niet de drang gehad om de bekleding te wassen. Dus geen idee of dat kan.
Ik wilde die eigenlijk ook, maar werd toch wel afgeraden door de verkoper. Hij zei dat de kleur echt niet lang mooi bleef, en ja je moet er eel even mee doen.. Succes met je keuze!
Bedank! Wordt nog lastig dus! Zwart vinden we te zwart en mijn vriend vond blauw niet mooi. Misschien dat grijs dan toch de beste optie is, al vind ik die witte mooier.
ik heb ook een mutsy, geweldige wagen! Wij hebben zand/beige kleur en heb er nog geen vlekken op in de 3 mnd dat ik 'm gebruik (was een 2e hands trouwens, dus hij gaat al langer mee en geen vlek te zien). En ik vond 'm ook lekker neutraal voor als er ooit een 2e komt
Vlekken ga je krijgen uiteindelijk....vooral als je van de wagenbak naar de inzet gaat. Die inzet wordt toch wel sneller vies. Maar je kan het ook gewoon wassen Ik deed het vaker goed schrobben en in de buitenlucht laten drogen en hij is weer schoon Hier heb ik trouwens een aqua kleur wagen
Gewoon lekker kopen als je er verliefd op bent. In de kinderwagenbak word niet gegeten en gedronken,dus die blijft fris. Als de kleine in het zitje gaat komt erweleens wataan de binnenbekleding, volgns mij kun je die wassen of met een sopje afnemen. En is het heel er als je kunt zien dat je spullen worden gebruikt?
Wij hebben een beige bugaboo overgekocht. Ziet er echt nog prima uit, geen vlekjes oid, maar bij die wandelwageninzet zit nog wel een losse stoelhoes. Misschien kun je kijken of zoiets ook verkrijgbaar is voor jullie kinderwagen, al is het maar iets universeels. Dat houdt toch de ergste viezigheid tegen. Persoonlijk houd ik er niet zo van als kindjes eten/drinken in de wandelwagen.. (Ja, ik ben nog zwanger, maar genoeg neefjes/nichtjes etc.) Als het even kan ga ik toch proberen te vermijden dat ons kindje gaat eten en drinken in de wandelwagen.. Vind het altijd maar een smeerboel worden!
Bedankt voor de reacties! Ik begrijp dat de inzet vies kan worden en dat is ook niet zo erg. De bekleding binnen is wasbaar en donker van kleur. Ging mij meer over de buitenkant want die is spierwit. Dus of dat vies wordt als je buiten loopt ofzo want die bekleding is volgens mij niet wasbaar. Ik laat het nog even in me omgaan. Ik vind wit mooi maar dan moet het wel vlekkeloos blijven. Besmeurd wit is lelijk misschien is grijs dus de betere optie.
Zelf de Bugaboo offwhite maar nog geen vlekken die niet te verwijderen zijn. Bekleding is makkelijk te wassen of met een vochtige doek te reinigen. voordeel van lichte bekleding is dat je makkelijker een vlekkenreiniger kan gebruiken zonder dat er verkleuringen komen. Was de bekleding wel regelmatig maar deze blijft erg mooi.
Wij hebben een rode mutsy evo, maar tot nu toe nog geen vlekken, en we gebruiken 'm nu al een jaar! En onze dochter eet en drinkt toch ook wel in de wagen, maar gaat dus prima
Hier ook een bugaboo off white, heb ook een rood set. Vind dat je viezigheid eerder ziet op de rode hoes eigenlijk.. lijkt wel of het dan nog meer opvalt! Mr het stoort niet echt, gooi het zo nu en dan even in de was.
Moet ik zeggen dat ik wit toch wel snel wat smoezelig / vliezig vind worden tijdens gebruik. En juist bij wit is dat niet mooi. De kleine smoezeltjes en vlekjes zullen bij andere kleuren natuurlijk wel minder snel opvallen dan bij wit. Kijk, als je geen probleem hebt om dat goed in de gaten te houden en zo nodig regelmatig ff te poetsen, dan zou ik lekker voor wit gaan Het is ook maar net wat je wilt én wat je ervoor wilt doen.
Haha ja dat vind ik ook met wit hoor. Probleem is dat ik wel van wit houdt maar veel te lui ben om het goed te onderhouden