Geboortekaartjes dilemma...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djingo, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietc

    Rietc Actief lid

    22 nov 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij studiokoekepeer hebben ze hele leuke kaarten online.... Service is geweldig en je kan gewoon persoonlijke veranderingen in de kaart aanbrengen indien je dit nodig vind.... De kleine moet nog geboren worden maar tot nu elke keer hele snelle reacties en enveloppen en sluitzegels ook heel erg snel binnen gekregen.

    Wij vonden niets in de boeken van de drukkers uit de buurt. Zo gewoon en saai.....
     
  2. bloempje28

    bloempje28 Actief lid

    17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste keer hebben we het via de drukker gedaan, nadeel was wel dat manlief ze daar ook weer op moest halen (was half uurtje enkele reis met de auto). De tweede keer hebben we het via internet gedaan, ging erg makkelijk en kaartjes waren snel in huis, nu weer via internet
     
  3. tulip

    tulip Niet meer actief

    wij doen het ouderwets via de drukker, dan fiets ik een paar keer op en neer met die boeken;)
    Dezelfde als bij onze oudste, kunnen ze na een uurtje ophalen als de beeb geboren is, dus das perfect.

    De enveloppen hebben we een paar weken eerder al in huis, dus tijd genoeg om ze rustig te schrijven.
     
  4. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.826
    1.288
    113
    Wij hebben zelf kaartjes ontworpen via www.poobies.com. Daar kun je dus helemaal je eigen ontwerp op zetten. Ik vond dat echt heel leuk om te doen. Was heel betrouwbaar, kreeg alles wanneer ik het moest krijgen en de kleuren kwamen goed overeen. Je kon daar ook proefkaartjes krijgen.
     
  5. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hier vandaag boeken gehaald bij een drukker.
    Vind online toch minder makkelijk en minder echt dan met die grote boeken slepen.
    We waren er super snel uit hahaha.
    Ga haar zo mailen met het kaartje en de tekst, kijken hoe het uit gaat pakken.

    Ben trouwens 1.57 per kaartje kwijt, gedrukt en met enveloppe.
     
  6. Hope87

    Hope87 Bekend lid

    7 apr 2012
    910
    2
    16
  7. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik heb bij 3 bedrijven online een geboortekaartje opgevraagd.
    De eerste is nooit aangekomen.(kaartje 2 go)
    De tweede vond ik niet zo mooi, en moest ik betalen,(2.40 euro voor 1 kaartje, en kwam te laat aan. www.koningkaart.nl).

    De derde is zo mooi, daar blijf ik naar kijken.:)
    Dat is een kaartje van www.geboortepost.nl
    Het kaartje is heel netjes ingepakt verstuurd.
    Ik kreeg zelfs 2 gratis kaartjes!
    En het is de enige die keurig op tijd is geleverd.
    Dit kaartje wordt het. :D
    Van de afdeling sprookjes.
    Echt, een heel mooi kaartje, en super service!!
     
  8. HeyBoyHeyGirl

    HeyBoyHeyGirl Nieuw lid

    19 sep 2011
    1
    0
    0
    Werkzaam bij Hey Boy Hey Girl
    Enschede
    Wat leuk om te zien dat wij hier ook tussen staan! Dat doet ons goed, en daar doen we het voor! ;)

    Zonnige groet,
    Hey Boy Hey Girl
     
  9. Theertje

    Theertje Bekend lid

    26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier was onze proefdruk van koningkaart gratis en op tijd binnen .

    Kaartje2go vond ik al niet veel

    Geboortepost heeft erg leuke kaartjes .

    Wij zijn nu dus nog aan het kiezen tussen koningkaart en geboortepost . Vorige 2 x kwamen gewoon bij de drukker vandaan maar die is hier sinds vorig jaar gestopt.
     
  10. rinnie

    rinnie Bekend lid

    11 apr 2008
    660
    0
    0
    Even een vraagje: kunnen jullie ook geheel zelfontworpen kaartjes printen :) ?
     
  11. happymama79

    happymama79 Fanatiek lid

    19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hét kaartje konden wij niet vinden daarom hebben wij ons geboortekaartje laten ontwerpen door Made with love by MWL design. Naast een aparte en unieke standaard collectie ontwerpen zijn ook geboortekaartjes op maat. Wij zijn erg tevreden. Er wordt goed naar je wensen geluisterd, je hebt snel een reactie en niets is te veel. Uiteindelijk weten een kaartje te ontwerpen die nog mooier is dan dat wij voor ogen hadden.
     
  12. Happygirl86

    Happygirl86 Fanatiek lid

    14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier online alles gedaan via www.lilalein.nl dit vond ik echt originele kaartjes die je niet vaak tegenkomt, hier op de site zie je ze ook nooit en bijna niemand kent de site.

    Service is geweldig en we hadden ze dinsdag al in huis (ma geboren), ging allemaal super snel en goed!
     
  13. Minniemouse1974

    Minniemouse1974 Fanatiek lid

    14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Theertje
    Dat vind ik wel oneerlijk dat jij de proefdruk gratis kreeg en ik moest 2,40 betalen voor de eerste proefdruk. En ze waren nog te laat ook.
    Niet echt professioneel van ze.
     
  14. rinnie

    rinnie Bekend lid

    11 apr 2008
    660
    0
    0
    Op de homepage staat een kortingscode voor een gratis proefdruk, waarschijnlijk ben je die vergeten in te vullen.
     
  15. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
  16. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben het bij een drukker laten doen. Dezelfde drukker die eerst onze trouwkaarten zou doen (dat ging niet door vanwege zwangerschap). We hebben daar tycho zn kaartje ook vandaan en nu dus ook dit kaartje en straks (als er weer niks tussenkomt ;)) ook de trouwkaarten.

    Ik vind het toch leuker om samen op de bank lekker ouderwets boeken door te bladeren en samen gezellig te kijken. Bij ons kwam de proefdruk ditmaal digitaal binnen. En volgens mij kunnen we ook digitaal bestellen als ik bevallen ben, dus hier het uitzoeken lekker ouderwets en het bestellen lekker makkelijk online :)

    Ow en wij hoefden tot nu toe nergens voor te betalen. Xx
     
  17. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Het kaartje van zoonlief zelf ontworpen en laten drukken en dit keer gaan we precies hetzelfde doen :)
     
  18. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh en wij hebben geen proefdruk laten maken. Geen idee of dat gratis is. Wel zie je een voorbeeld van voor- en achterzijde online. We hebben het er aan de hand daarvan gewoon op gegokt en het zag er prima uit bij levering.
     
  19. Lala84

    Lala84 Lid

    13 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben zelf een kaartje ontworpen, niet via internet. Ik had er eerst 1 bij Poobies.nl uitgekozen, maar sommige dingen kon ik toch niet helemaal aanpassen zoals ik wilde. Mijn vriend heeft met het programma Publisher een kaartje ontworpen. Vandaag 2 proefdrukken laten maken met verschillende soorten karton. Totaal voor 100 kaartjes is ong 1,30 euro per kaart, incl envelop. Is volgens mij goedkoper dat via internet.....?
    (vierkant gevouwen kaartje)
     
  20. Marijke89

    Marijke89 Lid

    16 mrt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen de geboortekaartjes ook bij Geboortepost.nl. Mooie kaartjes en niet duur: kaartje gedrukt met envelop al voor 1,25 (!).

    En wat fijn is: bij Geboortepost plaatsen ze geen logo's op je kaart. Dat vond mijn man zo jammer van de kaarten van Kaartje2go (proefdruk kwam bij ons wel aan, envelop was wel beschadigd) en van Greez. Mijn man vindt ons geboortekaartje geen reclamebord :)
     

Deel Deze Pagina