ik kan wel janken. ons zoontje is inmiddels al 5,5week oud, en de geboortekaartjes zijn nogsteeds niet gedrukt! we hebben ze ontworpen via geboortepost.nl en het ziet er echt niet uit. ze zijn weken bezig geweest om met hun drukker eruit te komen, dus wij waren hoopvol. krijg ik vandaag de proefdruk van wat zij vinden dat het beste resultaat geworden is, is het nog net zo lelijk als de 1e proefdruk die we opgevraagd hadden! het is echt geen kijk, we hebben aan afbeelding met een zon, die dus geel is, maar door hun hardstikke groen word afgedrukt. overige kleuren kloppen ook niet. Ik ben ook naar de repro in de buurt geweest die ook kaartjes drukt, maar daar zie je weer duidelijk dat de inkt 'op het kaartje'ligt, wat een heel lelijk effect is. nu zit ik met een hardstikke mooi ontwerp voor een kaartje in kwalitatief zeer goeie pdffile, maar wel met de 'snijmarges' vam geboortepost.nl erin! dus zwarte lijnen en afbeeldingen van schaartjes daar waar zij hem zouden snijden. nu kan ik dit ontwerp dus ook niet bij een ander laten drukken! ik heb het echt ff helemaal gehad met die *PIEP* kaartjes, na 5,5week gewoon nogsteeds geen kaartjes... en nu?! ik wil gewoon MIJN ontwerp netjes gedrukt hebben
Wat een *****bedrijf! *schopt de mensen van geboortepost* Naar aanleiding van jouw ervaring krijgen ze mij in ieder geval niet als klant.
als je kaartjes bij hun laat drukken met hun achtergronden (en dus zonder eigen inbreng aan foto's of afbeeldingen) dan gaat het wel goed vermoed ik, maar zodra je zelf bestanden gaat uploaden begint de ellende. en ik begrijp het echt niet, want vorig jaar heb ik ook zelf een kaart ontworpen daar met eigen afbeeldingen en achtergronden, en dat was echt vrijwel 1-op-1 qua kleuren! dus het KAN wel, of nouja, kon wel... en nu dus blijkbaar niet meer
je kan met je pdffile naar een drukker gana in de buurt die kunnen vaak nog wel wat toevoegen en verwijderen dan zou het wel goed moeten gaan.... toch? het is te proberen waard
heb 3 drukkers benaderd in de buurt, maar die vragen echt een vermogen voor een kaartje wat volledig fullcolor gedrukt moet worden (waar ik bij geboortepost 90 euro kwijt ben, ben ik dan minstens 190 kwijt...)
Probeer het eens bij info@hipdesign.nl Goede ervaringen mee (ik maak zelf vaak kaartjes voor mensen)of anders bij www.deresolutie.nl (digitale drukker)
Als je me een pbtje stuurt kan ik aan mn man vragen als hij thuiskomt of hij de kniplijnen enzo wil bewerken. Hij is grafisch ontwerper. Ik zou hem ook kunnen vragen naar een drukker maar durf daar neit szo veel over te zeggen eigenlijk. Echt balen van je kaartjes!
Oh wat vreselijk voor jullie Mijn schoonzusje heeft excact hetzelfde gehad met geboortepost, echt vreselijk, hun kindje was al bijna 4 weken en de kaartjes waren nog steeds niet naar hun zin Mijn beste vriendin heeft voor hun zoontje bij Art Foto Service groep in Diemen hun kaartjes besteld. Dit bedrijf is SUPERSNEL en SUPERGOED met supermooie kaartjes. Deze mensen zijn echt professioneel, ze gaan door totdat het helemaal naar je zin is. Wij hebben een fantasie geboortekaartje uitgekozen en de het kaartje is nu al helemaal klaar, alleen de foto van de baby moet er nog op. ( ik ben over 4 maanden uitgerekend) Ik ben er echt helemaal vol van , ( lijk wel een reclame bureau ) Misschien moet je anders bij hun eens kijken, ik weet zeker dat als je vandaag besteld, je morgen de kaartjes in huis hebt! http://www.artfotoservicegroep.com
Jeeetje dit is echt vreselijk! Kan me voorstellen dat je er even helemaal door zit. Kan me voorstellen dat je heel graag je eigen ontwerp wilt hebben, maar als dit echt niet wil...kan je dan niet geboortepost benaderen of je met korting een standaard kaartje, uit een van hun collecties, kan krijgen?
uiteindelijk hebben we na 7 WEKEN de geboortekaartjes alsnog bij hun besteld. ik was al druk bezig met de plaatselijke drukker, maar opeens stuurde geboortepost nog een aller-allerlaatste proefdruk waarbij ze onze afbeeldingen hebben bewerkt. Het is nogsteeds niet 1op1 met het origineel, maar het was wel acceptabel en de snelste optie, want de plaatselijke drukker heeft het druk. maar voor een evt. volgend kindje laat ik niks meer daar drukken, totdat zij hun problemen hebben opgelost. ze hebben inmiddels wel aangegeven dat er een probleem is... (ik heb ze ook heel subtiel aangegeven dat ze al heel wat klanten zijn kwijtgeraakt en nog veel meer gaan kwijtraken, en dat het verhaal van hun slechte kaarten snel rond gaat op forums). ze zeggen dat ze ermee bezig zijn (maar ik geloof dat pas als ik bij iemand zie dat het echt is opgelost, want dit speelt al maanden, en ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die hun hier op wijst!
Jeetje Nathalie! Wat een mooie kaartjes via die link van je! Ik had nog bij geeneen kaartje (en we hebben al een aantal geboortekaart boeken hier thuis liggen) het idee van ja dit is em! Maar die kaartjes op die site van je zijn stuk voor stuk kunstwerkjes! Met dank voor de tip!
jalea wat een verhaal! Maar zo herkenbaar! ik heb mn kaartjes ook zelf gemaakt, en in 2007 nr volle tevredenheid voor mn dochter daar de kaartjes besteld. nu verwachten we in december ons tweede kindje, en ik ben weg bij geboortepost hoor! idd, wat ze nu met de kleuren doen is echt verbazingwekkend slecht! mijn kleuren werden ook allemaal zo anders! echt lelijk. jammer, omdat ik eerst heel tevreden was, maar mij zien ze daar niet meer terug! heb nu via fotofabriek besteld, nadelig is dat je daar geen proefdruk aan bestellen, maar het resultaat mag er absoluut wezen, super! balen hoor dat het zo gelopen is bij je!
Ik had hetzelfde toen ik een proefdruk opvroeg bij geboortepost. Al het geel (nog wel van een standaard achtergrond) was groen en het zag er echt niet uit. Wij zijn overgestapt naar de drukker in de stad vlakbij. Zijn meer geld kwijt, maar dat zal het wel waard zijn als ik het zo zie. Belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren bij jullie.
Ja mooi zijn ze he, ik heb ook nog niet eerder zulke kaartjes gezien. Je kunt ook een gratis proefdruk aanvragen. Ik denk dat het een voordeel is dat ze hun eigen fotografen en afdrukmachines hebben, de kleuren zijn echt zo mooi. Zodra ons kleintje er is, zal ik ons kaartje hier posten
Wij hebben vorig jaar bij de dochtersite van geboortepost (kaartjeposten) onze trouwkaarten besteld (zijn in het buitenland getrouwd en hebben toen wij op honeymoon was de kaarten verstuurd) met eigen foto die er prachtig uitzagen. Nu hadden we een geboortekaartje gemaakt, standaard achtergrond met veel roze erin, maar de pdf was gewoon paars. Geen roze te zien, ook de binnenkant hadden we met fel geel, maar op de pdf werd dat opeens een beetje flauw oranje. Wij zijn inmiddels ook naar een andere site gegaan. www.iedereenmaghetweten.nu We hebben daar een kaartje uitgezocht en we wilde wat dingen toegevoegd/veranderd hebben en dat werd kostenloos voor ons gedaan keurige pdf ontvangen en een proefdruk (van het originele kaartje, laten we ook nog van het totaal aangepaste kaartje maken, maar dat kost 15 euro) Je kan hun ook een geboortekaartje laten ontwerpen. En wellicht als je eigen ideeen hebt ze door hun laten uitwerken. Ik ben erg tevreden met hun service, had de wijzigingen aangevraagd en dezelfde dag had ik de pdf al binnen. Wij gaan ze nu iig daar bestellen.
Nou na inmiddels ruim 9 weken, ruim 2,5 maand na de geboorte, zou ik echt niet nog geboortekaartjes gaan versturen hoor...
tsja geen geboortekaartje vind ik ook geen optie, maar na zoveel weken vond ik dit wel echt het toppunt. heb me er vreselijk aan geirriteerd, en er viel echt een last van me af toen ze eindelijk verstuurd waren en ik er niet maar over na hoefde te denken