Geboortekaartjes frustratie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jumphola, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Moet het echt even kwijt ,

Al tijden bezig om een leuk geboortekaartje online te zoeken. Soms heb ik het geluk dat ik er een tegen kom en denk ja die wil ik ;)

Is het dus Exc. Druk kosten en blijken het dus onbetaalbare kaartjes

Je zou denken maak ze dan zelf echter heb ik twee linkerhanden , en aat dat hem dus niet worden.

Hoe hebben jullie dat gedaan?? :D

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
  4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij hebben er zelf 1 gemaakt bij poobies.nl
    Is goed betaalbaar, en makkelijk te ontwerpen

5. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Sowieso een tip:
    Wij hebben veel kaarten aan kenissen/collega's etc per mail gestuurd.
    Hadden volgens mij stuk of 75 gedrukte kaarten en ongeveer 50 via de mail gestuurd. Gewoon kaart gescand en gemaild.

Dus vrienden, familie etc een echte kaart, maar wat verder weg gewoon in de mail. Scheelt weer wat geld :)

6. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    38 weken zwanger en wij zijn er nog steeds niet uit! Word er gek van... Geloof me het interesseert mij gewoon echt niet meer, helaas... Te veel keuze, teveel lelijk en beide een totaal andere smaak... Ik zie het wel als meneertje er is... Hopelijk worden jullie het wel eens :)

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Gupje.com hier hebben we een leuk kaartje uitgekozen. Ik kon aangeven wat ik anders wilde ( op een ander kaartje zag ik een leuker vogeltje bijv) en ze past het zo voor je aan. Heel tevreden over de service. Had de enveloppen al eerder gekregen zodat we die alvast konden schrijven. De dag waarop onze dochter is geboren heb ik haar een sms gestuurd met de gegevens (naam baby, gewicht etc) en de volgende dag hadden we de kaartjes al in huis!! Ben er nog steeds heel blij mee en mochten we een tweede krijgen dan bestel ik daar weer mijn kaartjes. Ohja, je krijgt proefkaartjes over de post en als ze jullie kaartje heeft aangepast krijg je ze als PDF bestand in je mail. Dan kun je kijken hoe het is geworden.

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Optimalprint heeft nu 50% korting

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
  11. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Lastig heej, smaken verschillen!
    Erg tevreden over het uilennestje, lieve kaartjes en heel veel mogelijkheden.
    Het contact was erg persoonlijk en prettig. Had zelf ideeen en dat werd gewoon ontworpen voor me.
    Vond een bepaald kaartje erg mooi,maar wilde op de achterkant een bepaald soort plaatje met tekst in 'stempelstijl'
    Zo lief geworden :)

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Kaartje van dochter was traditioneel besteld uit een van de boeken bij de lokale drukkerij.
    Heel tevreden maar niet echt origeel en iets van ons.
    Bij de tweede heeft iemand van het forum gemaakt. We hadden no een oud proefkaartje wat we aangevraagd hadden voor dochterlief. Dat kaartje was ons toch te jongensachtig maar was bij zoon uit het assortiment.
    Dankzij het forum lid en de plaatselijke drukkerij hadden we een superkartje en ook nog eens heel voordelig.

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ons geboortekaartje hadden wij bij kaartje2go besteld leuk en erg betaalbaar!

14. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Hier ook uilennestje, super mooie kaartjes en vooral super persoonlijke engoede service!

15. JahoO

JahoO Actief lid

17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Wij hebben de geboortekaartjes bij Geboortepost.nl gedaan. Super kaartjes en service en lage prijzen (geen drukkosten!). Gewoon proefdruk opvragen (gratis, dus altijd doen). Als je ze ff mailt, krijg je ook de digitale versie van je geboortekaartje als PDF, makkelijk voor je vrienden in het buitenland!

16. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
  17. jnathaliec

5 apr 2014
    55
    0
    0
    Dierverzorgster
    Purmerend
    Ik heb het perfecte kaartje bij Greetz gevonden. Niet goedkoop, maar mijn ouders geven dat kado! Ik heb een 25% kortingscode van Tadaaz voor je als je wilt, gewonnen op de huishoudbeurs

18. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Kaartje2go!

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij Kaartje2Go hebben ze leuke en betaalbare kaartjes!
    Mijn kaartje kwam bij Belarto/Intercard vandaan.

Je hebt zoveel merken, helaas ook hele dure!
    Zou gewoon alvast een beetje rondkijken naar drukkosten!
    Het word ook duurder als je de voorkant laat bedrukken.

Deel Deze Pagina