Moet het echt even kwijt , Al tijden bezig om een leuk geboortekaartje online te zoeken. Soms heb ik het geluk dat ik er een tegen kom en denk ja die wil ik Is het dus Exc. Druk kosten en blijken het dus onbetaalbare kaartjes Je zou denken maak ze dan zelf echter heb ik twee linkerhanden , en aat dat hem dus niet worden. Hoe hebben jullie dat gedaan??
Tadaaz vindt ik best betaalbaar, heb ook een 25 % kortingscode voor je Geboortekaartjes - De grootste online aanbieder en drukker van geboortekaartjes Poobies.nl Optimalprint.nl Hallmark.nl (10 kaarten gratis code heb ik voor je .) Geboortepost.nl
Sowieso een tip: Wij hebben veel kaarten aan kenissen/collega's etc per mail gestuurd. Hadden volgens mij stuk of 75 gedrukte kaarten en ongeveer 50 via de mail gestuurd. Gewoon kaart gescand en gemaild. Dus vrienden, familie etc een echte kaart, maar wat verder weg gewoon in de mail. Scheelt weer wat geld
38 weken zwanger en wij zijn er nog steeds niet uit! Word er gek van... Geloof me het interesseert mij gewoon echt niet meer, helaas... Te veel keuze, teveel lelijk en beide een totaal andere smaak... Ik zie het wel als meneertje er is... Hopelijk worden jullie het wel eens
Gupje.com hier hebben we een leuk kaartje uitgekozen. Ik kon aangeven wat ik anders wilde ( op een ander kaartje zag ik een leuker vogeltje bijv) en ze past het zo voor je aan. Heel tevreden over de service. Had de enveloppen al eerder gekregen zodat we die alvast konden schrijven. De dag waarop onze dochter is geboren heb ik haar een sms gestuurd met de gegevens (naam baby, gewicht etc) en de volgende dag hadden we de kaartjes al in huis!! Ben er nog steeds heel blij mee en mochten we een tweede krijgen dan bestel ik daar weer mijn kaartjes. Ohja, je krijgt proefkaartjes over de post en als ze jullie kaartje heeft aangepast krijg je ze als PDF bestand in je mail. Dan kun je kijken hoe het is geworden.
Geboortekaartjes | Vrolijke geboortekaartjes vind je bij Allerliefstebaby.nl Onwijs blij met ons kaartje, super service en als je wat aangepast wil hebben doet ze dat zonder extra betalen. De prijzen die er staan zijn gewoon wat je betaald, erg prettig!
wij bij onze eerste bij ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ? en nu bij de tweede weer. Je kunt hier een stijl kiezen die bij je past en het kaartje als je wilt zelfs helemaal zelf opbouwen vanaf een blanco vel en kosten zijn ook nog eens lager dan veel sites!
Lastig heej, smaken verschillen! Erg tevreden over het uilennestje, lieve kaartjes en heel veel mogelijkheden. Het contact was erg persoonlijk en prettig. Had zelf ideeen en dat werd gewoon ontworpen voor me. Vond een bepaald kaartje erg mooi,maar wilde op de achterkant een bepaald soort plaatje met tekst in 'stempelstijl' Zo lief geworden
Kaartje van dochter was traditioneel besteld uit een van de boeken bij de lokale drukkerij. Heel tevreden maar niet echt origeel en iets van ons. Bij de tweede heeft iemand van het forum gemaakt. We hadden no een oud proefkaartje wat we aangevraagd hadden voor dochterlief. Dat kaartje was ons toch te jongensachtig maar was bij zoon uit het assortiment. Dankzij het forum lid en de plaatselijke drukkerij hadden we een superkartje en ook nog eens heel voordelig.
Wij hebben de geboortekaartjes bij Geboortepost.nl gedaan. Super kaartjes en service en lage prijzen (geen drukkosten!). Gewoon proefdruk opvragen (gratis, dus altijd doen). Als je ze ff mailt, krijg je ook de digitale versie van je geboortekaartje als PDF, makkelijk voor je vrienden in het buitenland!
Hier de eerste keer bij poobies.com, nu via https://hippe-geboortekaartjes.nl/?gclid=CO_v5O221b0CFQcTwwodB4YAfA vond ik niet erg duur iig. Wij sturen een deel per post en het andere deel krijgt iets via email.
Ik heb het perfecte kaartje bij Greetz gevonden. Niet goedkoop, maar mijn ouders geven dat kado! Ik heb een 25% kortingscode van Tadaaz voor je als je wilt, gewonnen op de huishoudbeurs
Bij Kaartje2Go hebben ze leuke en betaalbare kaartjes! Mijn kaartje kwam bij Belarto/Intercard vandaan. Je hebt zoveel merken, helaas ook hele dure! Zou gewoon alvast een beetje rondkijken naar drukkosten! Het word ook duurder als je de voorkant laat bedrukken.