Hallo, Even mijn verhaal in het kort: Ik ben de vorige keer bevallen bij 35 weken in het zkh en hebben toen meteen het geboorte kaartje uitgedaan... Dit keer kan het weer zijn dat ik eerder beval en dat de baby nog even in het zkh moet blijven en aangezien we een foto op het kaartje willen en geen bezoek in het zkh willen we wachten tot de baby gezond en wel thuis is voordat het geboorte kaartje gemaakt word.... Iemand een idee hoe we dat op het kaartje kunnen schrijven??
[FONT=Times New Roman]Een paar ideetjes: Omdat ik nog even in het ziekenhuis moet logeren, kan u mij alleen per post feliciteren. Maar als ik straks thuis zal zijn, vind ik bezoek erg fijn. Wilt u dan wel even bellen voor u zich aan mij voor komt stellen? [/FONT] [FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Times New Roman]Onze jongen/meisje komt pas thuis na een onbekend aantal nachten. Het bezoek zal nog even moeten wachten.[/FONT] Ik woon nog niet thuis maar verblijf nog even in het ziekenhuis. Jullie willen mij vast bezoeken en staan te popelen van ongeduld. Nog even wachten want over 4 weken is thuis pas mijn wiegje gevuld! Zo iets? Groeten, Emilie