Bibbers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jojo82, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Hey meiden,

Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad. Alles was goed, 7 wk en 5 dg zwanger en een kloppend hartje. Ben nu steeds zo onzeker! Ik ben steeds bang dat het mis gaat (3 mk's gehad, maar allemaal voor de 5de wk)....

Ik ben steeds bang dat bij de volgende echo hartje niet klopt enz...ik wil deze doom gedachten helemaal niet hebben, maar het gebeurd....

Als je kloppend ahrtje hebt geziuen is de kans op een mk toch nog maar 3%?

WIlde het even kwijt...

wie kan me gerust stellen?

2. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Hey meid,

Probeer het van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is...
    Positief denken is belangrijk hoor! Ook voor het vruchtje!
    Als nu alles goed was, zal het ook goed blijven gaan.

Ik ben ook constant onzeker en ongerust.. dat is een normaal gevoel, maar laat het niet overheersen!

Geniet en neem veel tijd voor jezelf, probeer een paar keer per dag goede ademhalingsoefeningen te doen.

Don't worry, be happy dus :)

xxx

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

klopt hoor meid ;) na het zien van een kloppend hartje is de kans gedaald naar 3%

geweldig toch :)

4. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Meid geniet er lekker van.

Je heb een mooi kloppend hartje gezien.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, dat zei mijn vk ook: als er een levendige baby is gezien met kloppend hartje, dan daalt de kans op een mk drastisch!
    Dus hup, op die wolk gaan zitten nu en niet meer piekeren! ;)

6. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Jullie zijn lief!

Positief en leuk!

Bedankt

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oh jeetje wat rot voor je van die mk's. Logisch dat je onzeker bent.

maar probeer het los te laten. Stress is sowieso niet goed. Den kans dat het nu mis gaat is heel klein.
    Gefeliciteerd. Ik ben blij dat je het hartje hebt gezien :D

8. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi meid,

ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Had op 5 weken bruinverlies, een week lang. Zo begon mijn vorige MK ook, dus ik helemaal in paniek. Toen kon de gyn op de echo niet echt iets concluderen, dus ben vorige week terug mogen gaan, en toen was er een kloppend hartje te zien!
    Het was een hele verrassing, er viel toen een pak van mijn hart, maar nu blijft toch altijd ergens wel iets knagen van: zou het volgende keer ook nog wel goed zijn? Ik probeer wel positief te blijven, en trek me ook op aan die 3 procent hoor!
    Ik moet nu ook medicatie nemen die helpen om een MK te voorkomen, dus dat geeft me ook al wel een rustiger gevoel, dat ik tenminste al geen enge dingen meer op het WCpapiertje moet zien ;)

We zullen er toch van proberen te genieten he, ik zeg elke dag tegen mijn buik: goed blijven groeien he, blijf maar fijn bij jouw mama, daar zit je goed! En dan fantaseer ik dat het beebje terugzegt: "zeker weten, maak je geen zorgen!" Hihi, mijn hormonen slaan op hol denk ik ;)

Liefs,
    Sunnyke

Deel Deze Pagina