Geboortekaartjes gezocht!!

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door liebrando, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Wie heeft er nog wat liggen en doet er niks mee? gooi ze alsjeblieft niet weg want je kan mij er heeeeeeeeel blij mee maken. Het is alweer 8 jaar geleden dat ik er mee begonnen ben en vind het nog steeds heel leuk! Ik spaar alles oud en nieuw! De kaartjes met dezelfde naam of plaatsnaam als me kids komen in een mooi boek voor later en de andere kaartjes plak ik in andere boeken of bewaar ik in mooie doosjes waar ik geregeld tussen sneup! Heb al verscheidene hier mogen ontvangen van medeforummers, kon alleen me oude topic niet vinden dus ben maar weer een nieuwe begonnen!

Ik ben blij met alles, heb je wat liggen dan hoor ik het wel!

2. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Ik stuur je een pb!

3. liebrando

je hebt pb terug!

Voor degene die zich afvroegen wat er met de gegevens gedaan word , er word zorgvuldig met jullie prive gegevens omgegaan. Ik spaar ze puur omdat ik het leuk vind, de namen als me kinderen in een boek voor hun plak voor later en dezelfde plaatsnamen, andere kaartjes worden in een ander mooi boek geplakt of in een mooie curverbak bewaard waar ik geregeld in kijk. De kaartjes zijn dus enkel alleen in mijn bezit!

4. liebrando

het 1e kaartje is alweer binnen. Super bedankt lieve mama!!

5. liebrando

Vanmorgen lagen er weer 2 prachtige kaartjes op de mat! Super bedankt lieve mama's!!

6. liebrando

Vanmorgen lagen er weer 3 prachtige geboortekaartjes op de mat! Dank jullie wel lieve mama's!!

7. liebrando

en weer 2 prachtige kaartjes vandaag ontvangen! Super bedankt lieve mama's!!

8. liebrando

heb de laatste 3 dagen weer 5 prachtige kaartjes mogen ontvangen van lieve mama's!! Er staan alleen steeds helaas geen forum namen op dus ik kan jullie niet persoonlijk bedanken helaas! Maar heeeeeeeel erg bedankt namens deze weg, ze zijn echt prachtig!

9. Shopgirl

Shopgirl Actief lid

8 nov 2010
    125
    0
    0
    Mama van een heel lief manneke
    Utrecht
    Ik wilde je graag een pb sturen maar je account is niet meer actief?

Deel Deze Pagina