Geboortekaartjes, ha, vk, kraamzorg, uwv?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Friesland90, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij hebben naar de volgende instanties een kaartje gestuurd naar:

huisarts
    verloskundige
    vruchtbaarheidskliniek
    lodger omdat ze op de 10de is geboren, kregen we een gratis wrapper maar dan moesten we wel een kaartje opsturen.
    rabobank maar alleen omdat we mee deden aan raad-de-geboortedatum en de datum goed hadden voorspeld. :D
    De kraamhulp vroeg zelf om een kaartje

UWV is niet nodig, die krijgen de GBA-gegevens

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Oké dan schrap ik het uwv van het lijstje..
    Als dat niet nodig is, dan doe ik het ook niet hoor:p

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik had de VK (en als je niet wil dat het adres zichtbaar is dan streep je die toch door?)
    De kraamverzorgster
    De huisarts
    De c1000
    De Plus
    de drogist

Die laatste drie omdat je dan een groot pakket kreeg. Bij de plus en c1000 een enorme doos boodschappen en de drogist ook een leuk pakketje.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Oja, voor de mensen die de VK een kaartje sturen: ik hoor weleens dat de kaartjes na een poosje van de muur worden gehaald en aan verzamelaars gegeven. Ik vind dat zelf niet zo'n fijn idee, dat mijn gegevens zomaar ergens rondzwerven.
    Nou deed onze VK het niet, maar die van een kennis wel..

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik verstuur alleen kaartjes naar familie/vrienden
    En naar de vk en ons werk!

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nee oke ja wij hebben wel een band vorig jaar had ik een miskraam en heeft die vrouw me begeleid met een echo om te kijken of ik schoon was....en nu was ik dus weer zwanger en onze vlk doet geen echos dus met 7 weken,12 weken,17 weken 20 weken 30 weken en straks 36 weken allemaal bij dezelfde vrouw vandaar;)

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja precies, Angiebaby.

Wij hebben bij het echo centrum ook al aardig wat echo's gehad, wel iets minder, maar toch.
    De termijnecho, geslachtsbepalende echo, 20 weken echo en straks de 3D-echo.

En vind het ook wel leuk om dan wel een kaartje te sturen.. Hebben erg veel 3d foto's gekregen en een dvd, zonder extra te hoeven betalen..

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier alleen de VK en de HA (huisarts is oud-collega van me en haar assistente ken ik ook erg goed).

Daarnaast bewaren wij ook een kaartje voor de Plus en de C1000 voor de pakketten.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Uwv snap ik ook niet zo.

Ik stuur er alleen één naar de HA, VK en geef er één mee aan de kraamverzorgster.
    Zorgverzekeraar, uitvaart etc bel of mail ik wel

10. Lizzy1984

Lizzy1984 Lid

10 okt 2010
    90
    0
    0
    Ik stuur een kaartje naar de vk en ook naar het echocentrum...

Echocentrum ben ik toch 5x geweest en de vrouw die mij steeds hielp was ontzettend lief en ze vroeg ook als ik een kaartje over heb of zij er ook één mocht ontvangen.... Het is gewoon persoonlijk, gewoon lekker doen wat je zelf wilt.

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Momenteel heb ik dit op mijn lijstje staan:
    - P&O Man
    - 2 collega's man
    - P&O Eigen
    - Werk eigen algemeen (voor op de afdeling)
    - Kraamverzorgster
    - Echocentrum
    - Verloskundige
    - Huisarts
    - C1000 (Voor een doos)

Ik doe voor het werk een algemeen kaartje, voor in de personeelskamer en voor personeelszaken. Mijn man wil een kaartje sturen aan 2 collega's waar hij veel contact mee heeft en aan personeelszaken.

Het uwv doe ik toch maar niet. Ik ken die mensen geen eens. De huisarts lijkt me wel handig, aangezien ik daar toch wel regelmatig kom.

Deel Deze Pagina