Hoi meiden, ik ben op zoek naar een lichte buggy die ik mee kan nemen op de fiets. Hij hoeft geen slaapstanden te hebben het is echt alleen voor korte stukjes en om in te zitten als we ergens wat gaan eten ofzo als we met de fiets weg zijn. Het is een buggy voor erbij echt met alleen het doel mee op de fiets te nemen. Ik wil er dus niet al te veel geld aan uitgeven (max 40 euro). Maar hij moet wel een beetje fatsoenlijk rijden. Ik heb nl van een vriendin haar oude simpele buggy gekregen maar die rijdt voor geen meter. Dus wie helpt mij en heeft een goede tip.
Op marktplaats een Maclaren Volo? Is echt lichtgewicht en niet voor de langere einden te gebruiken. Ik heb zelf overigens altijd een gewone buggy meegenomen op de fiets en dat ging ook prima.
Als je een nieuwe buggy wilt kom je met dit budget niet ver. Als ik op de site van bijv. Baby Dump kijk zie ik maar 3 buggy's onder de 40 euro (Kees basic, Topmark 1 positie, en de Qute Q-Go (5 standen!)). Ervaringen met deze buggy's heb ik niet, en ik weet ook niet of ze op de fiets mee kunnen. Anders kom je toch al gauw uit op een 2e hands buggy via bijv. marktplaats. De Quinny Zapp is inderdaad heel klein opvouwbaar en gemakkelijk mee te nemen op de fiets.
Anders moet je eens kijken op de site van Baby Dump. Die Qute is nu afgeprijsd van 69 voor 39 euro. Nogmaals, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hij ziet er best aardig uit.