Hoi, Ik heb een vraagje. Vanaf wanneer kan mijn man het kindje in mijn buik gaan voelen. Ik voel het zelf al sinds een week of anderhalf. Mijn man kan deze plopjes uiteraard nog niet voelen. Iemand enig idee vanaf wanneer hij het wel kan gaan voelen? Gr. Lieverd
Ik geloof dat mijn man het met zo'n 20 weken iniedergeval wel voelde..wellicht eerder maar schat het op 20 weken. Ik zelf voel mijn kindje al vanaf week 16 geloof ik of 17. Gosh ik vergeet het echt
Bij mij voelde hij het ook in de 20ste week. Maar dat verschilt toch heel erg... gewoon blijven proberen zou ik zeggen!
hoi hoi, het is per persoon weer anders, ik voelde de kleine vanaf 15 wkn (paar dgn eerder ) en mijn mannetje vanaf 18 wkn. idd gewoon elke keer proberen joh. gr saskia
Ik voelde hem met 18 weken en mijn vriend met 19 weken. Je kunt proberen je buik wat strakker te trekken met je handen, toen ik dat deed kon je het zelfs al zien aan de buitenkant. Erg grappig....
Bij mij ligt de placenta aan de voorkant dus voelde het tot voor kort zelf ook amper. Vanaf 20 weken werd het steeds duidelijker en mijn man kan het nu echt duidelijk voelen sinds 22 weken maar ook niet elke keer. Soms voel ik het wel en hij niet. Gr Otje
Heej Lieverd! Haha! Ik post net een berichtje hier en zie dan pas dat het onderwerp van jou komt! Alles goed met je? Gr Otje
ik voelde het heel lichtjes rond de 20ste week en rond de 22ste week duidelijker, mn vriend voelde het toen ook en soms zagen we mn buik bewegen. Op het moment voelen we het wat minder... maar volgens de vk niks om me zorgen over te maken...
Hoi, Bedankt voor jullie reacties! Ik ben benieuwd wanneer mijn ventje het gaat voelen. Otje, alles goed met mij. Ik probeer snel weer eens wat op dat andere forum te posten. Groetjes, Lieverd
Zelf voelde ik de kleine met 16,5e week Maar iedere keer als mijn mannetje wilde voelen hield de kleine zich stil dus ik was bijna 23 weken zwanger ofzo toen hij het voor het eerst voelde...
vanaf 13.5 week voelde ik het, en mijn mannetje vanaf 15 weken, en kon er niet omheen, het is echt de kleine. Hij ( of zij) reageert zowiezo heel erg op mijn vriend en mijn dochter, tis een drukke baby
ik voelde al met 13 weken, en mijn zoon en dochter met 17 weken al. mijn man heeft nog niets gevoeld. hij is steeds net te laat, en heeft ook niet zo`n geduld, maar het komt vanzelf wel. de schopjes worden wel steeds krachtiger.
Hoi ik voelde hem al met 15 weken ofzo en mijn man afgelopen zaterdag op zijn verjaardag Groetjes MB2005.
ik voelde al met 16 weken plopjes, mijn vriend kan sinds week 19 het kindje ook voelen, deze week is me opgevallen als ik op me rug lig, dat ik het ook aan de buitenkant kan zien echt heel grappig. patricia