Hoi Hoi, Ik was eigenlijk benieuwd naar de (romantische) verhalen hoe jullie je partner en andere close familie/vrienden verteld hebben dat jullie zwanger waren. Gewoon om alvast ideetjes op te doen Ben benieuwd naar jullie verhalen!! Mrs X
Nou ik heb het mijn man savonds verteld toen hij thuiskwam...maar toen ik het vertelde schoot ik enorm in de lach (van de zenuwen denk) dus het kwam niet echt geloofwaardig over.. mijn moeder heb ik het gewoon via msn verteld..ik zei ik moet je wat vertellen...en zij zei al: je bent zwanger Verder heeft mijn moeder de rest in gelicht..en van mijn mans kant had iedereen het vermoeden al geloof ik dus.. Eigenlijk wou ik het de eerste 3 maanden aan niemand vertellen maar dat ging helaas niet door
Ik heb 's ochtends een test gedaan en die was positief. Mijn man was al de deur uit naar zijn werk en ik wilde het niet aan telefoon zeggen. Ik ben toen 's middags een fopspeentje gaan kopen en heb deze samen met de test ingepakt. Toen hij 's avonds thuis kwam zei ik: Ik heb vast een cadeautje voor je. Hij was namelijk de dag erna jarig. Hij pakte het uit en was eerst heel verbaasd en toen kreeg ie in de gaten wat het was en was superblij! Geweldig om zijn gezicht te zien en was blij dat ik het niet aan telefoon had gezegd. Aan de ouders hebben we het gewoon verteld zonder verdere cadeautjes ofzo. Gr Otje