geboortekaartjes in buurt van Brugge

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rollebolle, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    wij zijn vandaag op zoektocht geweest naar geboortekaartjes, maar waren wat ontgoocheld in de prijs. Het kwam op 400 euro voor 125 kaartjes en de kaartjes waren echt nog vrij eenvoudig met een gedrukte foto. Dus niet op fotopapier ofzo...
    Heeft er iemand tips? Mag zowel fotograaf als drukkerij zijn.
    Internetbestellingen zie ik net iets minder zitten
    groetjes!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    pfff das een hoop geld! Wij zijn 235 euro kwijt voor 135 kaartjes! Maar wel via internet besteld.. (studiozet.nl)

3. Starsleeper

16 jul 2008
    76
    0
    0
    In-druk in Oostkamp!
    Ze maken van die hele mooie houten plaatjes als geboortekaartje en houten doosjes voor de doopsuiker. Heb er veel leuke reacties op gehad.
    Voor +/- 475 euro hadden we 100 geboortekaartjes en gekleurde enveloppes, 130 doosjes, + de doopsuiker in twee kleuren. Ah ja en ook nog 2 presentatiedozen en 2 uitdeeldozen, alles bedrukt met het thema van het geboortekaartje.

4. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben ons kaartje laten drukken in Assebroek bij Janssens Drukcenter. Ik kan niet precies meer zeggen hoeveel we kwijt waren maar ik denk dat we iets van een 180 euro kwijt waren voor 90 kaartjes. Maar ik weet het niet zo zeker meer. Het leuke ervan is dat je ook je doopsuikers daar kan laten maken.

Deel Deze Pagina