Ik heb zelf een geboortekaartje gemaakt 10 bij 10 cm en ik wil daar eigenlijk graag een doorzichtig plastic hoesje omheen, zoals je wel meer bij geboortekaartjes ziet. Nou heb ik ongeveer alle drukkerijen gebeld in mijn woonplaats, maar ze kunnen dat niet leveren. De omslagjes moeten 11 bij 11 zijn. Heeft iemand een idee waar ik die plastic hoesjes kan kopen?
wij hadden die om de geboortekaartjes van onze 2 mannen. Wij hebben dan wel het kaartje laten drukken, maar niet uit een standaard geboortekaartjes boek, maar uit de creative-collectie van Buromac, misschien kan die ze wel los leveren? heb je er veel nodig? Trouwens, frankeren is wel duurder, 0,88 cent ipv 0,44
hoi marloes, ja ze komen meestal bij de geboortekaartjes, maar je kunt ze niet los bestellen volgens mij. ik gahet nog even nakijken. Heb er 30 nodig......
heel erg hoor... maar ik zag dat je 2 voorbeeldexemplaren mag bestellen. Dat zou je kunnen doen... je ouders, schoonouders, broers, zussen, op het werk.... en ook bij geboortekaartjes.nl mag je proefexemplaren aanvragen...
hihi stout ben jij! Maar dan nog haal ik nog de dertig niet hihi. Ik heb er een paar hoor, maar die zijn te groot. Ik moet echt 11 bij 11 hebben. Heb ook al gekeken of mijn zelfgemaakte kaartje niet iets groter is te bestellen maar ook dat lukt niet. Zucht zeg. Ik vind t gewoon mooi, zo'n transparant kaftje.
maar je kunt je zelfgemaakte kaartje toch laten afdrukken op een blanco kaartje met hoesje? of wil je het thuis printen?
je kunt toch bij de drukker kaartjes bestellen die zo'n hoesje hebben en dan de kaartjes weggooien? Is wel wat duurder natuurlijk, maar je hebt geen drukkosten . Heb je er ook meteen enveloppen bij!
hmm, dat is nog wel wat misschien. Heb buromac ook nog een mailtje gestuurd hierover. Moet ik wel een geschikt kaartje vinden, tis niet op maat te zoeken denk ik. Het kaartje staat in mijn album wat ik gemaakt heb. Mocht je er niet in kunnen, dan kan ik even je 'vriendje worden' hihi.
gaaf kaartje, mooi hoor!!!! Naam ook kaartje van buromac is 11x11, het hoesje 12x12, heb het even voor je gemeten.
Je hebt winkels waar je verschillende papiersoorten kan kopen. Vaak verkopen ze ook van dat plastic waar je het over hebt wat je zelf op maat maakt. Ik weet niet waar je vandaan komt maar rond Eindhoven zijn winkels waar ze dat verkopen.
Ja, het hoesje is 12x12, maar er zitten van die lipjes in waar je de kaart in moet 'hangen', dat past niet bij 12x12. 11x11 moet het echt zijn om desnoods even groot als de kaart, 10x10. Via buromac kreeg ik ook 12x12 te horen. Maar zij gaven wel aan hoe dat heette, het spul: priplak. Ben nu via google aan het zoeken, maar wordt nog niet wijzer, zucht. Rond eindhoven woon ik echt helaas niet, noord gelderland ligt daar een beetje te ver van af...... Sjalleke, heb je toegevoegd hoor!