Hai, Wie heeft er een leuke aankondigiingszin voor in het geboortekaartje dat het broertje/zusje van N en N is geboren? En dan zonder rijmpje/gedichtje /versje...en dan ook hoe verder, want wij zijn natuurlijk ook de trotse ouders... Kom dr maar niet uit om dit in een leuke setting te krijgen... Had al iets van Hoera het broertje/zusje van N en N is geboren...maar wij zijn natuurlijk ook blij hihi en dat zou dan een aparte zin ergens moeten worden ?
Lastig idd! Misschien iets in de trant van: "Compleet gelukkig en gelukkig compleet zijn wij met de geboorte van N en N hun broertje/zusje en onze zoon/dochter! Is dat wat? hahaha
Zo zat ik dus ook....wil graag een aankondiging vanuit mijn dochter maar ook vanuit ons.... Ik volg het even mee..
Hoi hoi, Wij hebben het volgende: Hallo, hier ben ik weer. Dit is nu de 2de keer. Maar nu kondig ik mijn broertje aan, met een hele mooie naam........ Liefs ...... Wel een standaard versje, maar vond hem zo lief. Succes ermee.
Hoera een zoon/dochter!! N en n laten jullie vol trots weten dat hun brusje .... zal gaan heten. Wij zijn dan ook dolgelukkig en blij met wonder nummer 3 erbij!
een gedichtje en dan als laatste zin: Een mooie zoon/dochter en een lief broertje/zusje... En dan daaronder haar namen en onderaan het kaartje onze namen en de naam van onze oudste
Op zich had t wat kunnen zijn, alleeen weet ik nog niet of we compleet zijn erna, en of er dus evt nog een kindje misschien in de toekomst bijkomt
gedichtje wil ik eigenlijk liever niet, wil een pakkende zin die nieet rijmt hihi ik ben niet moeilijk maar wel alvast bedankt voor het meedenken,, nog meer inspiratie is welkom...
Wij hebben t heel simpel... Links gedichtje en rechts: Zo welkom deze kleine meid /vent Naam Achternaam Zoon/dochter van..... Zusje/broertje van..... plus eronder dan geboortedatum etc