Geboortekaartjes met disney thema

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jootje90, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje.
    Weten jullie misschien waar je geboortekaartjes kan krijgen in de disney thema's?

Wij zijn helemaal weg van winnie de pooh en voornamelijk dan ior en knorretje, maar ik kan nergens kaartjes vinden in de disney thema's.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hallmark

Ik had een Pooh bear geboortekaartje bij mijn zoon.
    Lang gezocht en alleen op Hallmark gevonden :)

3. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Ik heb internet ook tevergeefs afgestruind naar een Winnie the Pooh kaartje..
    Vooral omdat ik de klassieke versie het leukste vind!

Uiteindelijk heb ik het kaartje zelf ontworpen bij www.hippe-geboortekaartjes.nl.
    Misschien ook een idee voor jou?

Erg makkekijk om zelf te doen en wij zijn tevreden over de service. In het echt is het kaartje echt super, ook mede door de gekozen papiersoort :D

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Zit er geen copyright op het gebruik daarvan? Daarom vind je waarschijnlijk ook geen kaartjes kantenklaar.

5. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Hmm, dat zal het wel zijn inderdaad! :o:

Gelukkig niet zomaar van internet overgenomen. Maar zal het alsnog niet helemaal zuiver zijn. Niet aan gedacht om verder in te verdiepen, behalve niet iets van internet plukken :$
    En ik neem aan dat plaatjes van internet ook niet mooi afgedrukt kunnen worden ivm resolutie.

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Maakt niet uit het het een plaatje uit een boek was of online, op het gebruik van Disney materiaal zit altijd een copyright.

7. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dit is denk ik de reden dat die kaartjes idd niet zo verkrijgbaar zijn. Ik zou me echter geen zorgen maken mbt zelf ontwerpen en copyright, het is niet dat het in de krant/een tijdschrift/op internet komt te staan toch? ;)

Ik kan me ook niet voorstellen dat een Disney moeilijk zou doen over een zelf ontworpen geboortekaartje (mits ie niet als standaard verkocht wordt door een website bijv).

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Tja, ik sta daar anders in. Nee, Disney zal dat niet te weten komen en zal daar ook geen drama van maken. Maar het blijft diefstal. Vind ik geen prettige gedachte bij iets dat onlosmakelijk verbonden is met de geboorte van mijn kinderen :)

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Dat is dan persoonlijk idd. Ik zie het namelijk niet als diefstal voor een geboortekaartje :) Ieder moet ook gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt!

Shakes vindt dit leuk.
  10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb onze trouwkaart (met bambi en feline) zelf gemaakt op kaartje2go.nl. ging heel soepel

Deel Deze Pagina