Geboortekaartjes met hond.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kathl1, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Pff geboortekaartjes zoeken...

ik zou graag een kaartje hebben met een hond erop, blijkbaar is dit nogal veelgevraagd aangezien het niet echt te vinden is.

Na lang zoeken kwam ik uiteindelijk op deze site Illustraties | Ryk Productions. Helaas wordt er dus niet gereageerd op al onze contactpogingen.

Heeft iemand een idee waar we zoiets nog zouden kunnen vinden?

2. daneace

daneace Lid

30 okt 2012
    82
    0
    0
    Zottezoo.nl heeft ook geboortekaartjes met een hond erop...nu is het zo dat het hondje wel net een teckel is... Maar het volgende staat ook op hun site:

'Met zekere regelmaat krijgen wij het verzoek om een dieren geboortekaartje te maken met een diertje dat we nog niet in onze collectie hebben staan. Geef je aanvullingen door en wij zullen probereren het te vertalen naar een geboortekaartje met een dier naar jouw keuze.'

Dus misschien ga ik ze vragen of ze het hondje een minder lang lijfje kunnen geven! Haha

Ik ben zelf ook al even aan het zoeken geweest, maar heeeel veel keuze is er inderdaad niet, of de hondjes die er op staan zijn niet mooi.

Als je nog wat anders hebt gevonden hoor ik het graag! Ik lees mee :)

3. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Heb je al overwogen om zelf een kaartje samen te stellen? Zoek je een leuk plaatje wat jij tof vind (of maak er eentje) en die zet je dan op het kaartje. Er is veel mogelijk hoor, qua "zelf ontwerpen"...

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    gribbeltje die tekent ook huisdieren na in het geboortekaartje maar goed daar moet je van houden ;)

5. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Lilalein heeft een kaartje in de collectie..
    Kaartje2go ook..
    Woezel en pip zou natuurlijk ook nog kunnen..
    Ogeltje zou ze voor je kunnen ontwerpen, die zijn echt super leuk..
    en zit er ook eentje in de vaste collectie..

Bekijk bijlage 372515

P.s. ik spaar geboortekaartjes, dus ken veel merken, dus mocht je nog meer tips willen, stuur dan even een prive berichtje..

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
  7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Verwacht je een puppy dan?

Zelf ontwerpen! En laten printen. Dan wordt het zo als je het hebben wilt.

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
  9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
  10. Marijke89

Marijke89 Lid

16 mrt 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Er zijn best geboortekaartjes met leuke hondjes te vinden hoor, bij Geboortepost.nl bijvoorbeeld. Ook bij Art Foto kwamen we super mooie geboortekaartjes met dieren tegen. Daar moet je ook echt even kijken!
    En als laatste PostNL, die heeft ook een mooi kaartje met een hondje.

Keus genoeg!!

11. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Bedankt voor de reacties, helaas nog niet wat we zoeken... We zijn echt gek van de stijl die we bij Ryk vonden en krijgen dit natuurlijk niet uit ons hoofd.

Ben nu op zoek naar iemand die deze stijl dan ook kan tekenen.

En nee we krijgen geen hondje, maar honden spelen een grote rol in ons leven. Mijn hond betekent voor mij dan ook heel veel en ik zou het geweldig vinden als zij de geboorte van ons kindje mee aan kan kondigen, zo gek is dat toch niet.

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Vind ik ook helemaal niet raar hoor!

Hier zijn we aan het zoeken voor een geboortekaartje met een leuke, speelse koe erop, en nee, ik krijg uiteraard ook geen kalfje. ;) ;)

Liefs,

13. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    En een foto van je eigen hond met je zwangere buik? Of nog leuker met de pasgeboren baby?
    Daar zat ik namelijk aan te denken voor mijn hoop ik toekomstige geboortekaartje.
    Ik heb ook heel veel rond gezocht op internet en kon ook niet veel leuke honden geboortekaartjes vinden.

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wij hebben een foto gemaakt met onze hond en ons zoontje toen hij 5 dagen oud was. Deze staat op ons geboortekaartje

Deel Deze Pagina