Ik ben een beetje aan het rondneuzen op Babydump en zie dat de MC Cabriofix zwart model 2012 nu in de aanbieding is voor 129 euro. Ik ben benieuwd of dat iemand weet of dat deze nu echt in de aanbieding is, of over een paar maanden nog dezelfde prijs heeft, het is voor ons nog te vroeg om dit te kopen, maar het ziet eruit als een goede aanbieding Op andere sites kan ik hem ook vinden voor die prijs, maar dat kan natuurlijk nu zijn omdat de Babydump dat heeft. Dus als iemand dit weet hoor ik het graag!
Ze zijn er wel meer rond die prijs. (Of goedkoper in andere kleuren). Ligt er ook aan hoe graag je die kleur wilt. Het is natuurlijk model 2012, dus op = op. Maar ja, aan de andere kant: weet je al of je niets gaat kopen waar je een maxi cosi bij krijgt? Of bijvoorbeeld als er weer een keer 20/15/10% korting op alles is in een winkel, dan zijn ze zeker rond die prijs te vinden... Lastig he, om te beslissen of je NU moet kopen of kunt wachten?
Het zou dan gaan om de wandelwagen + gratis maxi cosi actie ( voor deze dan iets bijbetalen), vandaar dat ik bij Babydump aan het kijken was. We willen niet persé zwart, maar wel een neutrale kleur, geen bruin, dus ik zag alleen zwart wat dan kan Inderdaad erg lastig allemaal!
Omdat het een ouder model is (niet heel oud natuurlijk want het 2013 model kwam eind september of oktober als ik het me goed herinner) zul je misschien niet de garantie hebben dat ze hem over een paar maanden nog hebben. Ik weet nog wel dat ze vorig jaar in juni nog wel een paar modellen van 2011 hadden staan toen wij ons gingen oriënteren op een kinderwagen. Ik kreeg de cabriofix 2013 bij mijn kinderwagen bij babydump en die kostte toen 139,-, zie dat ze nu duurder zijn geworden (net als de kinderwagen).