woow allemaal zo veel Grote familie? of veel vrienden? Ik was aan het tellen voor de grap en denk dat ik er maar 20 heb ofzo
jep grote fam.. en vergeet dniet dat je er ook 1 in het fotoboek will, 1 naar de vk. 1 naar jouw/zijn werk, vrienden, buren evt.
75 kaarten besteld 2 over. We hebben ook nog wat kaartjes weggegeven aan de kraamzorg,voor in het buurtkrantje enz
100 besteld, 90 verstuurd! 1 voor in ons trouwalbum, 1 voor in fotolijstje, 1 voor in zwangerschapsalbum, 1 voor in fotoboek! Deze is trouwens ook leuk Home Page
dan zal ik maar niet vertellen hoeveel wij er versturen! we laten er 200 drukken, waarvan we er nu al 175 op de lijst hebben staan om te versturen! en er worden altijd mensen vergeten hihi.. manlief heeft een eigen horecazaak...
Een stuk of 40 bij de eerste, en 25 bij de tweede (enkele mensen overleden of nooit meer wat gehoord)
80 besteld en ze zijn allemaal op gegaan. Er zit er wel 1 in het babyboek en 1 voor onszelf om te bewaren maar verder allemaal op gegaan en ook alleen maar naar mensen die we regelmatig zien.
we hebben 100 besteld... was voordeliger. En we hebben er 80 ofzo verstuurd. Weet het niet meer precies. Maar ook hier zijn een aantal beland in het baby-album, 9 maanden-dagboek, wissellijst aan de muur, dagboekje van de kinderopvang. Ook hebben we de kraamhulpen een kaartje gegeven en zo zijn er nog vele kaartjes na de geboorte meegeven aan mensen.
Ik zat te denken dat ik ong 30 ga bestellen, heb geen grote familie en mijn man ook niet. Dat wordt dan alleen ouders, goede vrienden - kennissen en buren. Niet iedereen hoeft een kaartje te hebben, vind ik dan..