hallo ik vroeg me af of iemand weet hoeveel geboortje kaartjes je min kan bestellen online meestal gaat het vanaf 100 stuks maar dan blijft er ong de helft van liggen en vind ik zonde geld hebben wij dat bij onze eerste gehad die hadden we bij de drukkerij laten maken nu ligt er nog voor 80 euro in de kast aan geboortekaartjes vind ik zo zonde dus wou weten of het online vanaf minder kan iemand enig idee waar je vanaf 50 al zou kunnen bestellen? groetjes
Bij onze winkel in de stad (Gorinchem) kun je ook online bestellen.. Zij hebben kaarten van diverse merken en het is vanaf 10 kaarten. Dus 50 moet makkelijk kunnen! Wij hebben er ook 50 nodig.. Als ik het er niet bij zie staan dan bel ik gewoon.. Succes!
Klopt! Heb ook kaartje 2go gezien. Zelf ben ik helemaal fan van hipdesing.nl. Daar kan je namelijk een concept van te voren opslaan. Heb daar ook onze trouwkaarten en bedankkaarten laten maken en was daar SUPER tevreden over. Hier kan je overigens ook kleinere hoeveelheden bestellen.
Ook bij kaartje2go kun je al van tevoren een kaartje klaarzetten met naam, gedichtje etc. Zodat je na de geboorte alleen nog maar de datum, tijd en lengte in hoeft te vullen. Ook kun je er meerdere opslaan, makkelijk als je het geslacht van tevoren niet weet. Bij ons staan er dus 2 kaartjes klaar Nu nog een week of 18 geduld... Haha
Wij hebben het kaartje ook klaar staan bij kaartje2go. Handige site en de kaartjes zijn in het echt gelijk aan wat je ziet op Internet.
Tip: verlies de prijs per stuk (ff omrekenen misschien) niet uit het oog. Anders heb je misschien niet voor 80 euro in de kast liggen, maar wel voor 80 euro extra uitgegeven. Ik bedoel dit echt niet flauw hoor, maar serieus. Toen ik zelf naar hoeveelheden aan het kijken was, vond ik dat het verschil tussen 50 en 100 bijvoorbeeld wel meeviel. Ik realiseer me uiteraard dat dat voor iedereen persoonlijk is en ik kan niet in jouw budget kijken. Veel succes!
Rare is dat ik bij kaartje2go de optie van opslaan niet kon vinden Heb er leuke kaartjes gezien. Zal nog eens goed kijken vanmiddag
Als je een kaartje hebt gemaakt/aangepast en je zou uit dat scherm gaan, bijv terug naar kaarten overzicht, dan slaat ie m vanzelf op.
daar had ik wel rekening mee gehouden het is idd hoe meer hoe goedkoper dus idd ff uitrekenen maar bedankt
lieve meiden bedankt kan weer ven rondneuzen op het net zo te lezen heeft kaartje2go een goede naam dus ga daar maar eens als eerste kijken dank jullie wel