Hoelang duurde het hij jou voordat de bevalling begon na het verliezen van je slijmprop? Ben heel benieuwd!
bij de tweede was ik hem verloren en kreeg gelijk weeen en nu bij deze van de week verloren en ze zit nog lekker bij mama in de buik
Bij de eerste ben ik hem s avonds verloren en de volgende ochtend begonnen de weeën. Deze zwangerschap ben ik hem afgelopen dinsdag verloren en nu zit ons mini mannetje nogsteeds bij mij in mijn buik.
Voor de bevalling verloor ik telkens stukjes,tijdens de weeën verloor ik de hele slijmprop en 16 uur later is ze geboren.
Bij de eerste begon ik rond 36 weken delen van de slijmprop te verliezen maar zoontje kwam gewoon met 40+2
Bij de eerste twee niks verloren en bij deze ook nog niks. Duurt lang he Sanjor! Vandaag maar weer eens proberen of strippen lukt..
Pfff ja joh!!! Veelste lang. Al hoewel ik het ergens ook wel wist. Dochter is pas met 41.2 geboren. Maar toch hopen Hahaha. Bij m'n dochtertje ging het ook allemaal anders. Dus geen peil op te trekken! Succes vandaag met strippen! Hoop dat het bij jou wel effect heeft! @alle andere; bedankt voor de reacties!
Bij mijn eerste nooit gemerkt maar was ook een vroeggeboorte. Bij ons tweede kindje verloor ik de slijmprop drie dagen voor de bevalling!
Op de uitgerekende datum de slijmprop 'verloren', drie dagen later begonnen de weeën en 10uur later bevallen
Zit er hier ook wel even doorheen moet ik zeggen. De jongste is thuis vanmorgen dus even liggen is er niet bij. Terwijl bekken en rug nu inmiddels wel klaar zijn met die zware baby. Nog geen teken van een bevalling in zicht en vandaag ook weer megawarm. Straks om twaalf uur in een bloedhete auto om de oudste uit school te halen want fietsen lukt niet meer en lopen is echt te ver. Aaaaargh! Ik duim voor jou dat het bij jou gewoon doorzet..
Aahhh!! Heel begrijpelijk!!! Ik ben het ook goed zat! Bij elke beweging doet idd alles zeer. En die harde buiken en krampen er al weken bij fijn! Maar vandaag is het te warm om te bevallen