geboortekaartjes online

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamie82, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Greetz gaat ook prima! Wij hebben de proefdruk binnen 12u thuis ontvangen.

2. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Ik heb het geboortekaartje zelf ontworpen en we hebben het op speciaal papier zelf uitgeprint.
    Krijg er super leuke reacties op en voordeel is dat we nu niet met een overschot aan kaartjes zitten en mochten we toch nog een kaartje nodig hebben dan printen we die op dat speciale papier weer gewoon uit.
    Ideaal!
    Stukken goedkoper!

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier bij beide kids kaartjes van kaartje2go. Zeer goede kwaliteit en per 10 te
    Bestellen. Ik heb er een gedeelte door hun laten verzenden. Adreslijst klaar gezet op de site en na de geboorte hoef je alleen op bestellen te drukken en te betalen. S avonds om 19.00 uur verzonden en de volgende dag hadden de mensen het kaartje al binnen. Daarnaast heb ik er een aantal bij mezel laten bezorgen. Kreeg gewoon een envelop met 10 kaartjes en enveloppen die ik zelf kon versturen. Handig voor eigen albums om mensen uit de buurt of die je bent vergeten.

Vind echt dat ze een superservice hebben. Het lukte niet goed met de foto s erin zetten. Ze waren te groot. Mail gestuurd en ze hebben geholpen met de foto s bewerken en erin zetten. Stuurde me verschillende mogelijkheden. Ik heb verder het kaartje afgemaakt en vervolgens met mn stomme kop een kaartje verstuurd met verkeerde datum en de naam stond niet voorop (wel aan de binnenkant);). Nog geprobeerd te bellen om het proces te stoppen maar was net te laat. Sluitingstijd dus niemand aanwezig voor de telefoon. Ik kon wel janken zeg:(. Volgende dag netjes een mail van hun dat het hun speet maar dat hij was al afgedrukt en verzonden. Uurtje later werd ik gebeld door kaartje2go. Ze vonden het super lullig en wilde me helpen. Ze hebben het kaartje verbeterd en opnieuw verstuurd. Op hun kosten. Echt super!!

4. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    geboortepost.nl

Deze zijn echt de goedkoopste, heb ik zo uitgevonden.
    Ik heb er ook mijn trouwkaaren laten drukken, deze waren echt super!!!
    En alles is mogelijk, en een heel makkelijk programma om zelfs je eigen plaatje/ foto in de kaart toe te voegen.
    Je kunt ze per stuk bestellen, met of zonder envelop.
    In diverse maten.:)
    Neem maar eens een kijkje!

5. Isade

Isade Actief lid

4 nov 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Kaartmix heeft heel veel keus, heeeeele leuke kaartjes en tot einde van het jaar dertig procent korting geloof ik. Ik heb prijzen vergeleken met kaartje2go en greetz en die waren allebei veel duurder! Je krijgt je proefdruk hier gratis en mn tweede en derde heb ik ook nog niks voor hoeven betalen! Ze komen binnen drie dagen met de post mee en je kunt persoonlijke ondersteuning krijgen als je dat wil. Ik ben fan van kaartmix :D

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ook hier kaartje2go =)

Deel Deze Pagina