Weet iemand of er ook een borgvest bij deze collectie zat of zit die alleen bij de herst/winter collectie?
Dit maken ze op fb bekend hoe laat deze begint. Ik had zo'n leuk pakje gezien, veel te duur natuurlijk, maar nu wordt hij wel betaalbaar! Jeujjj
Sale is al begonnen, iets voor 24.00 trouwens. Site was erg traag dus het zal wel druk zijn. Ik ben in ieder geval al weer geslaagd
Van de week zag ik ook al een groot deel van deze items voor dezelfde prijzen en sommige zelfs goedkoper..? Apart.
Jaaah, ook mn bestelling gedaan. Alvast vooruit gekocht voir de winter, hoop dat de maten goed zijn ingeschat, altijd een gok.
Lag vannacht wakker, heb 3 dingen besteld voor de herfst/winter. Ik heb geluk gehad ook zag ik net want één broekje was er nu al niet meer in de maat die ik vannacht gekocht heb
Ik zag het snachts al. D8 ikga later bestellen, is er al veel weg. Gelukkig 2 dingen besteld. 1tje was de laatste. Dus geluk.gehad.
Hier is de bestelling ook al weg. Een borgvest en een blouse voor de herfst. Altijd leuk winkelen zo.