ja hoor mag je altijd plaatsen in je album maar denk niet dat er een aparte hoek voor komt je kan hem ook plaatsen wanneer je meld dat je kleine is geboren dan kan je hem onder het berichtje plakken
Ach ja soms he .... Helaas heb ik zelf geen geboortje kaartje van Danischa (omstandigheden waren en zijn er niet naar geweest) Zal die van mijn oudste is proberen te fotograveren en er bij zetten ... Lotte bedankt voor het maken van de Sticky Nu maar showen dames
Maar niet sticky volgens mij. En daardoor moeilijker terug te vinden. Zo lijkt een speciaal topic voor bevallingsverhalen mij ook geweldig. Nu plaatst iedereen het in een apart topic en moet je ieder topic aanklikken als je echt verhalen wil lezen. Misschien een idee, 2 centrale topics en ze sticky te maken?
Oh leuk! Ik zat er net vandaag aan te denken, dat het leuk zou zijn als iedereen z'n geboortekaarte zou plaatsen.
@ Evelieveling Bevallingsverhalen kun je toch lezen onder de bevalling. De meeste schrijven dan wel als titel het bevallingsverhaal van..... Hoef je mijn inziens dus echt niet alles voor aan te klikken. Kwebbel