Hoeveel betalen jullie per geboortekaartje incl drukkosten enz. (Of hoeveel willen jullie hiervoor uitgeven)? Wij hebben niet zo'n grote familie, dus we zullen niet zo heel veel kaartjes 'nodig' hebben. Zo rond de 30 denk ik (met vrienden, collega's enz erbij). Heb al wel een rondgekeken, maar soms moet je voor de drukkosten nog een keer extra betalen, naast het kaartje. Ik vroeg me gewoon af op hoeveel jullie kwamen... (en hoe 'uitgebreid' jullie kaartje is)
meestal komen drukkosten er nog bij. Tenminste als je ze uit een boek bestelt. Wij hebben de mooiste gekozen met een andere kleur letters en gelukkig was het niet de duurste.Maar ik heb er niet echt naar gekeken.Wou gewoon ook voor de kindjes later een moooie kaart hebben
Wij maken ze zelf en komen qua kosten onder de 1 per kaartje. Ik vind sommige kaartjes erg duur moet ik zeggen..
wij hebben ze bij de drukkerij besteld uit een boek, en betalen 1,44 per kaartje. (nu hebben we ook wel 1 van de duurdere gekozen) de drukkers kosten komen erbij van 55 euro.
Hier 45 drukkosten, 15 euro als je de naam op de voorkant wil, 15 euro voor een andere kleur dan zwart. Ons kaartje is 1,09 ps.
Wij hebben 55 kaartjes besteld en zijn daaraan 160 euro kwijt. Dus toch nog 2,90 per kaartje. Ik had het nog niet uitgerekend per kaartje, ik vind het eigenlijk best duur.
Wij doen ze via internet. De kaartjes komen inclusief drukken ( ongeacht welk lettertype ) op 1,30 per stuk. Als je ze van daar uit wilt versturen zou het op 1,50 per stuk komen. Ze worden dan rechtstreeks verstuurd naar de adressen uit je adres bestand. Ik heb de enveloppen alvast besteld want ik wil de kaartjes eerst thuis laten komen. De kaartjes kunnen mat of glans besteld worden en je kan je eigen ontwerp maken. De service is tot nu toe super. Als je de site wilt weten hoor ik het wel Groetjes MB2005.
www.geboortepost.nl Even goed doorlezen, daarna is het heel simpel. Je kan ook eigen foto's of plaatjes gebruiken, maar ook iets kiezen uit hun collectie! Groetjes MB2005.
Wij zijn 230 kwijt, voor 100 kaartjes. Tja niet goedkoop, maar het is iets wat je alijd bewaart, ook voor je kinderen later en komt in het plakboek etc etc. En ach, hoe vaak doe je het nou?? Eh....ik al voor de 4e keer!
Ik heb daar vandaag ook gekeken (geboortepost). Heb bij verschillende sites wat kaartjes in m'n favorieten staan en bij sommige sites kan je ook 3 kaarten toegestuurd krijgen. Dat vind ik wel erg netjes!
Bij deze krijg je 2 proefdrukken ( mat en glas ). Ik vind het persoonlijk een leuke manier om een leuk en mooi kaartje te maken, wat ook nog te betalen is Groetjes MB2005.
@MB, klopt ook ik heb mijn kaartjes via hun besteld, kaartjes die via hun verzonden worden zijn 1.50 en naar het buitenland 1.90 dus dat viel reuze mee qua prijs. Ik heb wel een tip als je plaatjes van het internet gaat gebruiken kies dan wel een plaatje met een hele hoge resolutie want anders ga je de pixels zien op het kaartje. dat ondervonden wij ook bij de proefdruk maar het is uiteindelijk toch goed gekomen.
Wij zijn 250,- kwijt voor 125 kaartjes. Niet goedkoop, maar wel origineel want ze zijn speciaal voor ons ontworpen en dus uniek! Deze prijs is inclusief alles en de enveloppen heb ik al in huis, zodat ik ze van tevoren kan schrijven... PS: op deze site staan ook allerlei links naar geboortekaartjes, ik geloof bij het onderdeel baby uitzet PS: Het schijnt dat de posttarieven gaan veranderen, zegels dus pas in januari kopen meiden!
die proefdrukken die krijg je niet, die moet je wel betalen, dus als je ze niet mooi vind of wil aanpassen dan kan dat ook nog een duur grapje worden. in januari gaat de prijs trouwens wel iets om hoog. ik geloof dat je dan 1.60 betaald.
link even verwijderd hihihi was 18 plusDaar ga ik ze bestellen tenzij nu iemand zegt dat het niks is,