hallo dames, zoals jullie waarschijnlijk ook allemaal al wel weten zijn ssinds 2 weken de pampers iedere keer in de aanbieding...nu heb ik er al behoorlijk wat ingesalgen, maar vraag me af welke maat je nu over het algmeen het langst mee doet? er zijn zoveel verschillende maten en sommige maten overlappen elkaar ook nog eens..beetje vreemd vind ik dat.
Ik heb die newborn maar heel kort gebruikt. Vond ze gwoon niet prettig. Al snel overgestapt naar pampertjes nr 2. En die zitten echt veel beter. Het hangt ook een beetje af denk ik hoeveel je kindje weegt bij de geboorte. Hebben ze een inschatting gemaakt daarvan? Pampertjes nummer 2 is vanaf 3 kilo. Wat ik je nog wel wil meegeven is dat er heeeeel vaak aanbiedingen zijn van de luiertjes. Ik heb ze volgens mij nog niet een keer voor de 'echte' prijs gekocht. Even goed zoeken, dirk drogist heeft vaak aanbiedingen, nu dan de etos maar ook het kruidvat. Groetjes Sensee
Ja die aanbiedingen zijn vaak en op verschillende plekken... Ik zou dus nu even wachten tot je beeb er is en dan pas weer verder kopen Dan kun je ook wat uitproberen, want het is toch uitproberen, het is voor elke beeb anders! c1000 heeft ook vaak aanbiedingen op de pampers!
Wij hebben van Pampers de volgende maten tot nu toe gebruikt. Newborn (1) tot 1 maand Mini (2) tot 2,5 maand Midi (3) tot ........ Heb zelf van de maxi (nr. 4) heel wat pakken ingeslagen Die loopt van 7-18 kilo dus zullen we vast wel een tijdje gebruiken.
Ik zou er niet teveel kopen hoor... elk soort merk luiers is eigenlijk om de zoveel weken in de aanbieding. Verder heb je ook nog kans dat een bepaald soort luiers je niet bevallen, dat verschilt echt per babykont volgens mij. Mn schoonzusje zweert bij pampers en hier lekken ze gauw door (ook als zij de luier omdoet bij mn dochter dus ht ligt niet aan mijn onkunde). Ikzelf heb voor mn dochter etos luiers en straks zie ik wel weer wat goed bevalt.
Hello Ik zou inderdaad ook niet te veel luiers inslaan. Ja of van verschillende merken. Bij ons is nr erg lang in trek geweest. Ik zelf vond de pampers stug. Die van de kruitvan bleven steeds aan de billen plakken. Ik zweer bij de AH eigen merk Etos eigen merk en die van de c1000 zijn ook erg goed. Maar zoals iedereen als zegt. Als je niet heel merkvast bent dan vind je overal wel een aanbieding. gr Fee
Ik heb maar 2 pakken mt 1 gebruikt, daarna kort 2 en doe al heel lang met mt 3. Hij heeft sinds kort nu maat 4 (heb ook 3 pakken pampers gekocht en ze hadden geen maat 3 meer )... Hij past nu zowel 3 als 4 dus dat is handig
Sem heeft denk ik zo 4 pakken newborn nr 1 gebruikt, daarna tot zijn 2e maand nr 2 en toen ben ik overgegaan op de groen pamper nr 3 en daar groeit hij nu uit, dus ik ga van het weekend over op nr 4. Gaat heel snel hoor, ik had dat echt niet verwacht en ik dacht ook zo slim te zijn om heel veel van te voren in te slaan! Wat ik over heb bewaar ik voor de volgende en als het mee zit die daarna ook
ik gebruik pampers new born nr. 1 nog steeds ze kan zo over naar nr. 2 en ik gebruik overdag goedkope luiers en 's nachts pampers. c-1000 eigen merk zijn ook goed! ruik je minder dan pampers vind ik
HAndy topic! Als ik het goed begrijp kom je met 3 pakken newborn eerst zeker wel uit de voeten Ik haal er ook maar niet meer nu straks heb ik teveel Heb er 1 van pampers en 2 van etos gehaald, samen met een 4-pack lotiondoekjes (aanbieding: 3 etos artikelen voor prijs van 2 ) Ja daar kunnen we wel even mee voort straks, lijkt mij.
Nikki is nu 5,5 maand en nog steeds NewBorn nr 2 Denk dat ik nu voorzichtig ga kijken welke nr 3 me gaat bevallen want madam heeft nu het groeien wel een beetje door geloof ik