Hoi, ik heb geen pixels gezien op de proefdruk, dus dat zit goed Maar wel een goeie tip voor iedereen die zijn kaartje ook via de site doet. Nog gefeliciteerd trouwens met de geboorte van jullie kindje Groetjes MB2005.
Uiteraard moet je ze betalen. Ik heb 2 keer een proefdruk laten komen ( nadat ik ze bekeken heb op een pdf bestandje van 400 procent, zo krijg je duidelijk beeld ). Ik heb ze betaald via ideal, dus dan kwam er nog iets aan geld bij, maar alles totaal was het 3,00 euro per proefdruk ( in 1 proefdruk zit een glans kaartje, een mat kaartje en een voorbeeld envelope ), persoonlijk viel dat voor ons wel mee. Wij zijn alles bij elkaar toch goedkoper uit omdat we niet hoeven te betalen voor drukkosten en andere lettertype e.d ( iets wat met onze trouwkaarten wel was ). Dat de prijs omhoog gaat zal ook wel een gevolg zijn van dat de postzegels ook duurder worden vanaf 5 januari, dus als hun het rechtstreeks verzenden zal dat ook voor hun duurder zijn. Zucht, wat wordt niet duurder volgend jaar Succes met verder zoeken naar geboortekaartjes. Groetjes MB2005.
Onze kaartjes zijn 1,11 p.s en de drukkosten zijn 70 euro omdat het kleur is, en dan komen er nog kosten bij voor de postzegeld, dus wij komen rond de 150 euro uit. En we hebben 55 kaartjes besteld.
Even zo uit mijn hoofd komen wij op 98 euro, voor 50 kaartjes met kleur. Hier heb ik ook de proefdrukken, de enveloppen die ik al heb laten komen en de postzegels, met het tarief van 2006 meegeteld Groetjes MB2005.
Wij bestellen onze kaartjes via een drukker. Ons oog is gevallen op een vrij duur kaartje, ik geloof iets van EUR 1,79 per stuk. Drukkosten komen er nog bij. Maar het is een kaartje dat wij heel erg mooi vinden, daar gaan we dus voor. Binnenkort naar de drukker om te informeren hoe het zit met proefdrukken (die zijn gratis) en vooral mogelijke kleuren en lettertypes.
Hallo, Wij hebben het nog niet besteld. Maar wij hebben wel al besloten welke kaart het wordt en die kost 1,57. Ik neem aan dat die prijs overal hetzelfde is. En dat idd de drukkosten per drukker verschillen. Omdat wij 3 verschillende teksten willen drukken en idd maar rond de 30 of 40 kaarten, hebben we ervoor gekozen om zelf te drukken. Dus een standaard kaart (met een inlegvel wat je zelf kunt printen) en dan gaan we zelf printen. Dan bespaar je zo 30 / 40 euro minstens (en omdat wij natuurlijk 3 verschillende teksten hebben zouden we zo op 80/90 euro waarschijnlijk uitkomen). En dat betekent dus 1 euro per kaart minder. Moet wel zeggen dat we een kleuren printer hebben en we weten ook wel hoe we met een printer moeten omgaan. En ik heb dan voor de geboorte al een paar keer op een oefenpapier de tekst en formaat, kleur etc uitgeprobeerd. Moeilijk wordt wel uitzoeken van een kaart, want je keus is dan natuurlijk beperkt bij die kaarten die een inlegvel hebben. Die kun je dan met een koord of lijm op het kaart vastzetten. Die van ons heeft een inkeping waar je het inlegvel erin moet stoppen.
Ons kaartje was volgens mij 1.50 per stuk en nog drukkosten, gekleurde letters kostte extra, en we hebben er 70 besteld. Volgens mij moesten we bijna 200,- betalen.
ik heb toevallig gister ook geinformeerd wat het kost. hadden ale een leuk kaartje gezien. per kaartje moeten we dan 1.74 betalen, willen er ongeveer 70 hebben. komt ook nog eens 70,- drukkosten bij. zouden we uitkomen op 200,50 eurie, best een boel. toch nog maar even verder kijken. ook al is het kaartje wel errug leuk!
wow die kaartjes zijn echt wel duur geworden in 3 jaar tijd,wij betaalden 3 jaar geleden voor de geboorte en trouwkaarten samen 250'-en dat waren 2*70 kaarten........knetter..
Wij betalen voor 70 kaartjes 135 euro incl drukkosten. Je kunt het zo duur maken zoals je wilt. Als je denkt ik wil onder een x bedrag blijven moet je die geboortekaartjes niet nemen. Wij hadden een drukker waar je direkt de prijzen kon zien en ook nog de service dat als je de geboorte voor 11 doorgeeeft je dezelfde dag kan ophalen. De andere drukker waar wij waren geweest rekende 2 werkdagen.
Wij betalen 130 euro voor 65 kaartjes. Heb een heel leuk kaartje gevonden op www.kaartmix.nl (zeg lekker niet welke!) Je kunt er heel handig alles via internet afhandelen. Ben wel benieuwd naar het resultaat! Succes!
ik moet ze nog bestellen.. straks maar ff kijken bestellen. Ik kijk niet naar de prijs, je bent toch ook geen honderden euro's kwijt aan zoiets..
Met onze bruiloft hadden we 170 kaarten en dat kostte 600 euro (incl postzegels) en ik denk dat dit weer net zoiets gaat worden? Of zijn geboortekaartjes in het algemeen goedkoper?
Wij betalen 1 euro per kaart en 55 euro voor de druk kosten, hebben 60 kaarten besteld: komt dus neer op: 115 euro, dan de postzegels nog, 50 stuks voor 22 euro. Kost wel wat, maar heb je ook wat... liefs Petra
mijn vriend kwam met het idee om een 'bier'viltje te laten drukken, dubbelzijdig. Ik heb net even gebeld en de prijs valt heeel erg mee. 50 stuk dubbelzijdig is 75 euro. binnen een dag in huis 100 stuks is 100 euro dit is de website http://www.matdesign.nl/
Wij betalen 106 euro voor 45 kaartjes inclusief drukken. Dit is bij een drukker bij ons in de buurt. Geloof dat het kaartje 1,10 euro was of zo...... Als je via Internet besteld houd er dan wel rekening mee dat je verzendkosten hebt Een spoedverzending (express) kost zo 20 euro! En als je je enveloppen van te voren wilt ontvangen om ze vast te schrijven betaal je dus 2x verzendkosten. Dus ook al lijkt het goedkoper dat is het dus niet altijd!
Wij hebben ons kaartje gisteren uitgezocht. We zijn voor 60 kaartjes 175 euro kwijt excl. de postzegels...Bij nader inzien vind ik het best wel prijzig!